úterý 1. května 2018

AngelicPretty OP+JSK unboxing

Hezký prvomájový den Vám všem ♥ Doufám, že ho trávíte odpočinkem nebo něčím, co vám zlepšuje náladu ^__^
Před Vánoci jsem získala svůj vysněný dream item - DreamSky OP v lavender. Prvně jsem měla možnost si ozkoušet, jak na mě bude vypadat empire waist. No..... k mé smůle to není střih pro mě. Půl roku jsem šaty měla pověšené ve skříni a přemýšlela, co s nimi....bylo mi líto, že mám nové šaty, ale nemůžu je nikam nosit. Nakonec to vyústilo v jejich prodej. Jak jsem předpokládala, na Lacemarket se o ně strhl boj. Šaty se prodaly a já si za ně koupila dvoje mnohem starší a také levnější. Poslední dobou se mi oldschool líbí víc a víc a postupně od sladkých printů upouštím. Takže, jdeme na unboxing!

Z Itálie mi včera dorazil takový baculatý balíček. Žádné clo ani dph jsem neplatila neb se jednalo o zemi v EU. Yay!


Po rozbalení bublinkové obálky byly šaty docela pomuchlaně složené v igelitovém pytli. Spolu s šaty tam čekalo pár samolepek.



Protože byly šaty zmuchlané, vyžehlila jsem je. Na černých OP je dost zažloutlá krajka. Pokud někdo sledujete Behind the Bows, nedávno tam byl přesně na tyto šaty hejt právě kvůli stavu té krajky. Původní majitelka tvrdila, že se to snažila vyčistit, ale nešlo to. No, myslím si, že prát je nezkoušela, protože oboje šaty smrdí takovou tou starou zatuchlinou.



Nejprve tedy oldschool OP. Jsou kratší, než jsem zvyklá, ale i tak jsou krásné. Krajka je zažloutlá, ale třeba pomůže praní. Uvidíme. Dle cedulky s logem AP mají šaty pár let už zasebou. Nemají kapsy, ale takovou tu podpůrnou spodničku mají i tak. Takové šaty jsou pro mě vskutku užitečným přírůstkem do šatníku, protože jsou jednoduché a při teplém počasí si je prostě oblečete, neřešíte jakou halenku, vezmete botky, ponožtičky, něco menšího do vlasů a hnedle máte jednoduchý casual outfit na procházku ven.








Sweet Ribbon Strawberry JSK - osobně si myslím, že tahle designová verze je ze všech nejhezčí. Shirring JSK verze se mi popravdě nelíbí a tato Switching verze má mnoho krásných detailů. Šaty jsou z roku 2008, takže taktéž mají něco zasebou. Popravdě mám šaty ze starších kolekcí nejraději ♥
Tyto jsk oproti OP výše mají kapsy. A dole na madeiře jsou vyšité jahůdky, přenádherný detail.











Snažila jsem se první černé OP najít na lolibrary,ale nenašla jsem. Pokud někdo víte co jsou zač, určitě mi dejte vědět ^__^
To je pro dnešek vše a napočtenou příště!

2 komentáře:

  1. To jsou krásné přírůstky do šatníku. :3 Také se mi oldschool lolita moc líbí, ale vím, že ke mně moc nejde. Myslím, že ti budou moc slušet. Tajemství na Behind the Bows jsem viděla. Hlavní je, že prodávající uvedla, že krajka je zažloutlá. Sweet Ribbon Strawberry JSK jsou úžasné šaty se spoustou krásných detailů. Zrovna nedávno jsem se kochala těmi jejich jahůdkovými krajkami. *_* Skvělý úlovek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Mám z obou šatů velikou radost ♥ Navíc to byl výhodný kup, kdy za 1 šaty mám 2 další ♥ a ještě mi něco málo zbylo, takže jsem spokojená ^___^

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥