pondělí 8. května 2017

SecretShop teaparties z Aliexpressu vol. 2

Hello everyone!♥
A few months ago I've ordered the Teaparty shoes from Aliexpress. Yeah, it's crazy because you never know what will arrive. It may be good quality or not. Maybe I'm lucky because I've ordered from this seller for the second time.
This time it's one pair in black. I had one pair by Antaina but it wasn't the real pair of teaparties. It had strange looking, little bit cheasy but it was good and I was wearing it for 4 years. 

Hezký sváteční den přeji ♥
Před nějakou dobou jsem si z Aliexpressu objednávala teaparties za opravdu levnou cenu, které byly, k mému překvapení, od SecretShop a jsou opravdu kvalitní. Uplynula doba od onoho dne, kdy mi přišly a za sebe jsem s nimi velice spokojená. Drží, nikde se neloupou, nepraskají a jsou pevné. Vydržely i deštivé počasí a zimu v Tisé na focení XD
K čemu jsem se však dlouhou dobu nemohla dokopat, bylo si pořídit černé. Měla jsem černé od Antainy, ale ty už mají nejlepší léta za sebou a bylo načase si pořídit nové. Navíc to ani nebyly pravé teaparties, ani designová replika. Byly dosti odlišné. Na druhou stranu, kupovala jsem je před těmi 4 lety jako své první lolita boty a posloužily opravdu dobře. Tehdy jsem z nich měla obrovskou radost!

The shoes arrived in this package. It's not good for the shoes. I was little bit scared that it can be damaged.
Luckily, there was the "buble paper" (I don't know the word for this type of .....paper??)  inside so the shoes was safe.

Zpět k novým teaparties!
Objednávala jsem opět od toho samého prodejce. Za ten rok se evidentně tak rozšířily, že boty tentokrát přišly i s visačkou. Domů dorazily za necelé 3 týdny od objednání a balíček měl sledovací číslo *_* Což je super!

Přišly zabalené v klasickém "poštovním pytli", uvnitř chráněné bublinkovou fólií a papírem. 


Level up XD -> They have their own tags!






I'm happy with this order! It was very cheap (for about 24dollars). The new thing is that they are offering two new colours! (navy and sax) Both of these colours ofcourse I would like to have in my closet but it's no need. Next time it must be one pair in brown! I have a lot of ideas for coords with brown shoes but I haven't any >__< and my chocolate berets are so sad that they lie somewhere deeply in my wardrobe >__< Don't worry my berets! I'll save you!... I hope I'll save you...
The link for the first article about Aliexpress teaparties is HERE ♪♫

So it's all for today! Have a nice day ♥
Yuki♪♫

Jsou opravdu krásné a kvalitní. Stály mně cca nějakých 600kč a rozšířili nabídku barev o boty v sax a navy, takže v budoucnu určitě objednám další! V nejbližší době to budou hnědé. Mám plno nápadů na kombinace s hnědými botkami, ale stále je nemám. Až je koupím a dorazí domu, určitě o tom zase napíšu článek a zhodnotím, jestli se stále drží kvalitou, nebo jsem měla 2x štěstí a mají to kus od kusu.
Odkaz na předešlý článek o teaparties z Aliexpressu najdete ZDE
A já se s Vámi pro dnešek loučím *w* S mnohými se uvidím na animefestu! Moc se těším, beru foťák, takže napíšu nějaký report ♥♥
Napočtenou příště!
Yuki ♪♫

3 komentáře:

  1. Moc pěkné. ♥
    Ten podpatek je cca 1,5 cm? Je to i na delší, celodenní chození?
    Těším se na tvé kombinace s hnědou. ♥

    Ruki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně! Za mě jsou teaparties nejpohodlnější lolití obuv :3

      Vymazat
  2. The word you're looking for is bubble wrap :) Taky se mi vice libi tea parties od Secret shopu, skoda jen ze mam uz dva nejnutnejsi pary od Antainy. Ale casem budou dalsi.. jsou to opravdu nejpohodlnejsi loliti boty! Gratuluju k peknym botickam :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥