středa 7. prosince 2016

Vánoční lolita sraz v Brně

Hihi, díky aplikaci v mobilu mohu začít psát i během cesty! XD
Hezký den přeji!♥ Na tento sraz jsem se velice těšila! Outfit jsem chtěla mít propracovaný do detailu, ale... Tento týden byl asi nejvytíženějším týdnem semestru - zápočty, zápočty všude. Denně minimálně dva zápočtové testy T.T
Nakonec to nějak dopadlo... Mám zasebou i jednu zkoušku v předtermínu.
Jako snad každý sraz se mi vždy něco pokazí... Ujede mi vlak, zapomenu něco doma, nestíhám, tentokrát se mi stalo, že jsem vše stihla, ale nové silonky nebyly černé nýbrž šedé -.-... Vzala jsem si tedy narychlo punčocháče doufajíc, že si během přehlídky nikdo nevšimne, že se mi k outfitu vuuuubec nehodí. Ke coordu na sraz naštěstí jdou. 
Jak už jsem se několikrát zmiňovala, dohodla jsem se s Rukim, že si oba vezmeme Strawberry Days. Lavinie se k nám též přidala, takže jsme byli dokonce trojčata XD




10,30 - s Rukim jsme dorazili do Brna. V kavárně byla zatím i veřejnost a v koutku seděly Mitsu, Jane, Lavinie a její přítel. Připravovali poslední drobnosti na sraz. S Rukim jsme se též rozhodli zapojit, takže jsme pomohli s výzdobou ♥
Potom už začali postupně chodit nejprve značky a pak i ostatní hosté. Okolo 14. hodiny byla kavárna plná krásně oblečených lolit, lordů a dokonce bylo i dost BROLIT! 

Každý dostal uvítací balíček a protože jsem měla VIP lístek, měla jsme i místo na sezení u stolu vepředu a dáreček navíc v uvítacím balíčku. Na stole byl talíř plný dortíků *__* Připadala jsem si jako na nějaké teaparty! VIP lístek si koupila asi polovina účastníků, což se jim vyplatilo XD Dorty zdarmaa XDXDD Měla jsem nějaký čokoládový cheesecake a byl opravdu výtečný!

foto by Michal Svojanovsky

Po tolika letech jsem konečně osobně poznala Salome! ♥ Léta ji obdivuji na internetu a teď jsme se konečně potkaly =__= juhuuu
foto by Michal Svojanovsky

Oficiálními fotografy akce byli DarkVision *_* Poté, co všichni dorazili do kavárny, si nás vytáhli ven na skupinové focení, aby se to stihlo dříve než se setmí. Já v té době dostala od Rukiho vánoční dárek - puntíkatou mašli od BtSSB *__* (ty ses zbláznil!! O__O Děkuju ♥) Shodou okolností mi krásně pasovala k šatům, takže jsem šla na wc si přehodit vlasozbody XD Mezitím se právě šlo ven fotit, já to jaksi přeslechla, no a pak byla taková ta trapná situace jako - kde je Yuki? Noo, upravuje se na záchodě... *smích* A pak tam dobíháte poslední a všichni se vám smějí XD Achjo...Ale za tu mašli to stálo! XD




Pak jsme se s několika děvčaty odebrali kamsi .... pryč... abychom společně secvičili menší "hudební" vystoupení. Byla jsem nervózní... Když jsme nastoupili před tu hromadu lidí a začali zpívat koledy v doprovodu fléten, nervózní jsem byla o to víc. Naštěstí to nebylo tak hrozné. Prý to žádný umělecký vele výkon nebyl, ale na hvězdnou pěchotu to taky nebylo, yay! XDXDXDXDXDXDXDXD

A tombola tam také byla! Hádejte co? Nevyhrála jsem, ale to nevadí ♥ Mám něco krásnějšího, než výhru v tombole - nezapomenutelné krásné vzpomínky a nová přátelství ♪♫

Abych pravdu řekla, už si pořadí programu moc nepamatuju... Jak už to tak na větších srazech bývá, nechyběla ani módní přehlídka. Všechny modely byly krásné, nápadité a slečnám to velmi slušelo. Já letos moc nestíhám, takže jsem se s ničím novým nevytasila, ale snad mi to ostatní prominou XD
foto by Michal Svojanovsky

Ze srazu mi nejvíc v hlavě utkvěly vtipné vzpomínky na spoustu konverzací s mými přáteli, noví lidé, které jsem poznala a jsem za to ráda♥ a fakt, že to byl nejdelší sraz na kterém jsem kdy byla! :D Z kavárny jsme odcházeli po půlnoci. 


Chtěla bych moc poděkovat mé Vánoční Víle! Dárečky mi udělaly ohromnou radost a jistě najdou v mém šatníku využití ♥
Také děkuji všem ostatním za krásné dárečky a za popřání pěkných svátků♥

Opravdu jsem si celý den užila! Brněnské lolity dokázaly české komunitě, že JE v Česku možné uspořádat sraz na úrovni, že JE možné uspořádat akci, kam lidi přijdou i přes to, že se platí vstupné a že je možné uspořádat v Česku Teaparty *__* Já tomu věřím! Byl to krásný sraz plný vánoční atmosféry a veselí, dobrého jídla, hezkého programu, plný legrace a skvělých zážitků, na které nikdy nezapomenu ♥ Děkuji♪♫ 


Coord rundown (a spam mých fotek, kterých mám letos fakt dost! O_O )


dress - Creamy Strawberry Days - Baby the Stars Shine Bright
cardigan - secondhand
blouse - secondhand
shoes - AngelicPretty
headbow - handmade, Baby the StarsShine Bright
accessories - Lyrel, handmade, PorcelainDoll, Aliexpress
parasol - AngelicPretty








No...a protože mám konečně lepší přední foťák, tady je spam selfíček XD





















mo money mo burando! :DD


Mitsu se evolvovala z Andulky na Unicorna! :D
Btw... domu jsem dorazila v půl páté ráno! :D
A jak říkal Ruki, k celému srazu mám jedinou výtku... ŽE TO SKONČILO! XD


9 komentářů:

  1. Tolik kontroverzních fotografií ostatních lidí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano XD Alespoň je vidět, že byla legrace! :D

      Vymazat
  2. Ja jsem uplne nadsena, ze sraz probwhl bez hejtu. Opravdu mi to moc napravilo pohles na ceske lolitky :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se na srazech někdy hejtilo? O__o Asi jsem u toho nebyla:D Každopádně pokud je tím myšlena zpovědnice, budeme se modlit, že se žádný rejpal neozve :D Kdybych byla skeptik, tak přihlédnu li k velikosti srazu, je dost možné, že se nějaký rejpal ozve XDXDXD Za mě to byl skvělý sraz a ta kavárna je naprosto skvělá!
      Jinak jsem ráda, že jsi přišla a mohla jsem tě vidět a moc děkuji za dárečky ♥ Skákala jsem radostí! (z nicku se domnívám, že jsi to ty, Lyrel? :D)

      Vymazat
    2. No zpíš to zatím nikdo na zpovědnici nezveřejnil (naposledy skoro před měsícem). Ale i tak, dělá to jen pár jedinců (co možná ani na srazy nechodí), ostatní za to nemohou. Ruki

      Vymazat
  3. Omlouvam se, neumim psat na mobilu :(

    OdpovědětVymazat
  4. Byl to skvěle trávený den. Naprosto úžasný. Moc ti ti slušelo a ostatním také. Bylo mi ctí tvořit s tebou a Lavinií trojci. ♥♥♥

    Ruki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně také! Děkuji za krásný dárek ^^ Jsi blázen! :DD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥