pondělí 24. října 2016

PumpkinCat Chocolate JSK ♥UNBOXING♥

Proč v jednu ráno píšu článek? Protože už ho slibuju týden a stále nic!
Hezké dobré ráno všem ranním ptáčatům a všem milým čtenářům ^__^ Pokud nejste zrovna ti milí, i tak přeji hezký den ♥
Natáčení tohoto unboxingu mi zabralo o něco déle, než obvykle... Mělo by to být asi naopak, ale s každým dalším videem se víc a víc stydím mluvit >___< Vzniklo XY nepoužitelných záběrů, ale nakonec něco přeci jen vzniklo... Takže tady to je!

Ve videu sice nemám své typické pištivé nadšení, ale nadšená jsem. Velmi. Jen.....dole v obýváku seděli Dan s rodiči a já se snažila mluvit...potichu, nenápadně, neslyšně. V tomhle baráku je slyšet i když se někdo pohne -.-"

Video od videa se snažím stále zlepšovat. Pořád to není to pravé ořechové. Co si ovšem musím pochválit a jsem na to pyšná, je simulace bouřky s deštěm :DDDDDD 

Většinu věcí jsem řekla ve videu. Ale něco přeci jen ne a řeknu to až teď, když jsem si šaty zkusila, viděla je na sobě a tak.
Byla jsem zklamaná. Oblékla jsem si je a byla zklamaná, protože jsou kratší, než jsem předpokládala. Už ve videu jsem jim o něco prodloužila ramínka, ale stejně jsou nad kolena. Když si vezmete, že nejsem zrovna dvakrát vysoká, jak by tyhle šaty vypadaly na Mitsu? *nic proti XDXD Mitsu*
Každopádně, spodní sukně to jistí ^^ Jinak jsem ze šatů moc moc nadšená. Látka je nižší gramáže, ALE kvalitně potištěná s roztomilými detaily na printu. Spodní skládaný volánek je z šifonu. Šaty mají vzadu žabičkování, nemají však zip, ale naštěstí se tak natáhnou, že je v pohodě přetáhnu přes hlavu a sedí. Tím, že je to velikost S, ani nemusím moc utahovat waistties ^__^ JSK mají komplet podšívku včetně vrstvy řaseného tylu přišitého na podšívce. Je to spíše takový dekorativní, opravdu jemňounký tyl. Má zlatavý třpyt, a tím hezky ladí se zlatými detaily na šatech ^__^
Od Pumpkin Cat jsem čekala kvalitu. Mile mně překvapila kapsičkou ve švu a vlastně vším. Rozhodně se koupě vyplatila a za tu cenu jsou to překrásné kvalitní šaty!

K mému outfitu - potřebuju hnědé boty. Potřebuju je k vícero coordům... Pracuje se na tom :D
Jo, a taky nějaké čokoládové OTK nebo silonky *__* - též se na tom pracuje XD
*foceno v polních podmínkách čistě pro vizuální představu*



















No...je půl druhé. Za 4 hodiny vstávám a čeká mně další darování krve... Vzhledem k tomu, že jsem dneska/včera pospávala celý den po noční, moc jsem toho nevypila (ani půl litru vody)a místo, abych odpočívala, tu po nocích píšu články >__<  *shame on me*, Mám nebohý pocit, že to se mnou ráno na transfuzce sekne XD Uvidíme...

To je vše, přeji hezý zbytek dne/ dobrou noc! ♥♥


2 komentáře:

  1. Moc pěkné video :3 šaty mají úžasné detaily ^^ Já ti řeknu jak by vypadaly na mě :D měla bych z nich babydoll pod zadek XD A co je nejhorší mě prodloužení ramínek moc nepomůže páč z nějakého důvodu se mi pak šaty stejně vždycky vyhrnou nahoru a pak mi ty ramínka pořád padají >.<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě taky prodloužení ramínek moc nezabodovalo :D Děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥