středa 21. září 2016

Lolita Shopping Update

Od pondělí jsem začala chodit na vysokou školu a mé první pocity jsou zcela jistě hlavně pozitivní. Ano, zkouškového se bojím, ALE vzhledem k tomu, že budeme ve většině opakovat věci ze střední, tolik se nebojím a dovoluji si říci, že oproti gymplákům a jiným studentům jsme my, studenti středních zdravotnických škol, celkem ve výhodě. K mému velikému překvapení nás "zdrávkařů" v ročníku příliš není. Některé předměty jsou pro mě nové, ale je jich minimum. U té většiny mně známých se obsah buď opakuje nebo se opakuje a k tomu se nabalí nějaký bonus, který ovšem vůbec není těžké se naučit. Třeba takové zkoušky z první pomoci, ošetřovatelských postupů nebo anatomie nemám ani trochu strach, že bych měla problém se na ně naučit. Pokud nebudu přehnaně nervózní, což u ústních bývám, mohla bych to zvládnout. 

Když jsem prohlásila, že je vysoká milionkrát lepší než střední, přesně jak jsem očekávala, hnedka vás ostatní zahltí poznámkami - hm, to si povíme po prvním zkouškovém. - Počkej, až budeš psát bakalářku.
Jsou to věci, se kterými počítám a které mně ve srovnání střední netrápí. Hned první den jsem si tam našla minimálně dva lidi, se kterýma jsme si navzájem padli do oka a chodíme spolu na přednášky. Na střední jsem jaksi nezapadala, do školy jsem nechodila ráda a modlila jsem se, abych zdárně a co nejdříve odmaturovala a nemusela se s nimi už nikdy potkat. Ne se všemi, ale těch je málo... 
Tady jste všem tak nějak jedno a kdo chce, tak si k vám sedne a baví se s vámi. Nikdo vás neprudí, abyste si dělali poznámky a o to víc si ty poznámky chci psát, paradoxně. Zkrátka jsem zatím na vysoké spokojená a mám obrovskou motivaci ji dodělat.
Na neurologii, kde jsem pracovala přes prázdniny, zdravotnické asistenty neberou. Byla jsem tam jen výpomoc přes období dovolených a pak jsem si hold musela vybrat jiné oddělení, kde budu dál pracovat. Neurologii miluju a chci se tam vrátit. Proto jsem si řekla, že pro mě vysoká tedy nebude jen na zkoušku, ale opravdu ji dodělám, abych byla registrovaná sestra a mohla pracovat na oddělení neurologie ♥ Už se těším, až se tam zase podívám v rámci praxe ^w^

To jsem se hodně rozpovídala o prvních pocitech z vysoké XDD A teď se pusťmě do shopping update!

Objednala jsem si v rozmezí několika měsíců nějaké oblečení a pár roztomilých sladkých doplňků/ věcí, nevím jak to nazvat XD Plus jsem si něco navyráběla. Pojďme se na to podívat ♥

sušenkové zrcátko s hřebínkem a naprosto rozkošný čokoládový zápisník - ten jsem si nekoupila, je od Mitsu ♥

pouzdro na čočky - vypadá jinak, než na fotce :( Takže mě to zklamalo... Barva polevy měla být krémová a dorazila taková. Navíc je pouzdro mnohem menší, než jsem si myslela, ale je roztomilé :)

handmade StarClip - je o něco menší než originál od ChocoMint, ale také vypadá hezky ^w^ Už se těším s čím ho nakombinuju ♥

handmade gothic náhrdelník

dlouho chtěná sukně z Bodyline - koukala jsem na ní pár let a stále si říkala - mám/ nemám??? Pak Ruki dělal hromadnou objednávku z Bodyline a to mě tak nějak nakoplo si ji konečně koupit. K mé smůle potom, co přišla domů, Bodyline všechno své zboží hooooodně slevil... jsem prostě Pechová....
Po hodně dlouhé době je to nějaká nová Gothická věc v mém šatníku. Začalo se to zvrhávat ve sweet...


na to, že je to Bodyline, musím pochválit, jak je ušitá. Je moc krásná a materiál je příjemný
(ale našla jsem pár chuchvalců nití, či co to bylo, visících u spodního kanýru sukně)




A takhle to vypadá na postavě :3 Berte ten "outfit" s rezervou :DD Jen jsem na sebe něco hodila, abych to vyfotila, pro představu - jak sukně vypadá na postavě :)
Tak, na začátku jsem psala, že se můj šatník začal zvrhávat ve sweet... Je to pravda >__< Oba tyto kontrastní styly se mi moc líbí - gothic i sweet. Poté, co jsem si koupila tyto JSK - A La  Carte Teatime od AP, mi Kája napsala - Yukii, tak přecijen do tvé duše přišlo trochu světla O__O
Dost mě to rozesmálo XD Ve wishlistu jsem je měla v černé barvě, ale potom, co jsem je viděla v této, se mi zalíbily mnohem víc ♥ Foto je ilustrační. Na JSK stále čekám a hodlám udělat box opening článek/ video - podle času. Přijdou mi jen JSK, ne celý set :D A moc se těším! ♥♥


4 komentáře:

  1. Je super, že máš za spolužačky konečně nějaké normální holky a ne protivné kravky. Jak vypadají vaše třídy? Jsou jako ty ve filmech, nebo klasické lavice v rovině? O.O

    Ta sukně vypadá moc hezky, těším se na nějaké tvé full outfity. <3

    Správně, správně, do tvé duše vstoupilo světlo. A můj výrok je navíc slavný... Dvě + v jednom.. muhehe >:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třídy jsou všemožné :D S lavicemi po 4 lidech nebo s židlemi s ministolky, či jak to nazvat, nebo velká aula, je to různé :DDD

      Vymazat
  2. :D No uvidíme, zkouškový je přece jenom o něčem jiném :D Taky jsem si na přednáškách myslela, jak strašně easy to bude... a pak jsem se utápěla ve víně, když jsem se vrátila ze školy a odškrtla si už druhý projetý termín...

    A teda... upřímně... fakt netuším, proč píšeš "na to, že je to Bodyline"??? Co je na Bodyline špatnýho?(pokud nepočítáme otočený printy). Já mám od nich polovinu svého šatníku a rozhodně si na to nemůžu stěžovat, protože to jsou parádní materiály, suprově se to nosí a dobře to vypadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Bodylinem to bylo myšleno tak, že jak už jsi psala, mají otočené printy (tady není co otočit), i ten materiál bývá dost divný (U OP s hodinovým motivem byl rozhodně divný, pružný a umělý), a na spoustě místech jsem četla, jak bodyline bývá kazový, divně šitý a podobně. Takže mně mile překvapilo, když jsem doma rozbalila krásnou, kvalitní sukni. To mně právě že mile potěšilo ^w^

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥