středa 17. srpna 2016

Angelic Pretty haul

Zdravím ♥
Před cca týdnem jsem vyhrála 2 aukce na Lacemarket, kde byly 3 tašky od Angelic Pretty a v té druhé červené Teaparty shoes s originálním boxem, též od Angelic Pretty. Jelikož cena byla hodně nízká a červené boty a kabelky jsou přesně to, co můj šatník postrádá, hned jsem se pustila do toho, že aukce vyhraju.
Boty mě stály 35 dollarů a set kabelek 28dollarů. Bohužel měl balíček přes 2kg, takže jej nešlo poslat airmailem a musel jít přes EMS. To ovšem znamenalo, že mi ho tu chytili na celnici... Já jsem to však čekala a ještě předtím, než mi ho chytili, jsem si zažádala o elektronické posílání všech dokumentů, takže jsem vše s celnicí vyřešila přes mail. V sobotu mi balíček chytili a v pondělí mi ho propustili a odeslali domů ♥
I s tím drahým poštovným a clem jsem stále dost ušetřila *__* Celkem s poštou mě objednávka vyšla na 121dollarů, takže asi 30dollarů za jednu věc. To je krásné! :3
Všechny 4 předměty vypadají jako nové. Růžová kabelka má pár oděrek na uších, ale s těmi jsem počítala a na kráse ani trochu neubírají. Jinak je vše v perfektním stavu! Vypadá to lépe než na fotkách.

Omlouvám se za světlo ve videu. Stále rekonstruujeme můj pokoj a tohle místo je jediné, kde se dá natáčet....snažila jsem se dát před sebe alobal, baterku z mobilu, ale bohužel :( Až bude hotový pokoj, bude to mnohem lepší ^^)
Jo a pak jsem si všimla i zaostření >__< Toho jsem si všimla až při editaci, jejejej >__<






















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥