úterý 26. července 2016

Švédsko 2016

Jak bych to shrnula.... Poprvé jsem si zaplavala v moři, viděla jsem divoké horské kozy a spoustu mořských zvířátek. Jo, i lachtana jsem viděla a Dan si ho pohladil XD



Že pojedeme do Švédska, se řešilo celkem dlouho. Dan mi to sliboval každý rok od doby, co jsme spolu. Vzal mě tam však až po 4 letech :D
Cesta byla dlouhá... Z Česka jsme vyjeli v 1 odpoledne, autem jsme přes Německo dojeli až do Sassnitzu a od tama trajektem do Trelleborgu. Cesta trajektem trvala asi 4 hodiny. Přes Německo 6hodin a z Trelleborgu do Halmstadu další 2 - 3hodiny. Celkově jsme byli na cestě minimálně 15 hodin, protože jsme na trajekt do Sassnitzu dorazili moc brzy. O 2 hodiny dřív.



Měli jsme štěstí. Celý týden bylo sluníčko, nikde ani mráček. Nenechte se zmást! I když je Švédsko na severu, bylo tam opravdu horko. Spálila jsem se T__T
Krom krásného počasí, přírody a moře mají moc dobré jídlo, ale asi to bude taky tím, že jsem ve většině jedla thaiské jídlo >__< 








Víc než moře mě uchvátilo jezero v jednom kamenolomu. Byla tam rovnou jezera 2 a voda byla tak čistá, že jste krásně viděli až na dno. Hloubka byla minimálně 4 metry >__<Dál jsem neplavala... hloubku moc nemusím, bojím se. Podařilo se mi v tom kamenolomu pořezat si ruku o kameny, když jsem se potápěla >__< Ale nelituji toho, že jsem si tam zaplavala. Voda byla krásně teplá a žili v ní ráčci XD

2 kopečky zmrzliny jsou jako 4 u nás! Ale stojí taky podstatně více. Vlastně většina věcí je ve Švédsku dražší. Co jim závidím je velké množství obchodů s asijskými potravinami a i to moře, samozřejmě. V normálním obchodě jsem sehnala Pocky *__* V Lidlu měli mé oblíbené jelly beans a MANDLOVOU MOUKU! JO! Budu makronky *__*

Mrzí mě, že jsme nepobyli v téhle krásné zemi déle. Týden utekl tak rychle a já zase musím do práce >_< 














PokemonGO mánie je po celém světě... Je jedno jestli jste Čech nebo Švéd. Stejně utváříte tým... A já tu hru pořád nemám...

A jaké jsou vaše prázdniny? Byli jsme někde na dovolené nebo pojedete? Podělte se o své zážitky do komentářů ♥

Yuki♪♫

6 komentářů:

  1. V moři sis letos nezaplavala poprvé.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cachtání u břehu z příběhů našeho táty není plavání a já si to téměř nepamatuju, když mi bylo 2 a půl nebo 3 :DD

      Vymazat
  2. Já měla své úplně první moře loni v Polsku - v Gdaňsku. Bylo září a na plavání to nebylo. :D ne že bych plavala...bojím se tam, kam nedosáhnu na zem :(. Letos mam za sebou Krakov, teď jedu na Slovensko do Banské Bystrice, taky na 2 hrady a stavíme se asi v maďarskem Esztergomu :-) V září doufám, že výjde Budapešť. Všechno je to lowcost ale.:-) Loni mě vše stálo 'k moři' 2500,-/7 dní. Letošní Krakov 1250,-,/3 dny Slovensko bude stát max. 1200/4dny a Budapešť se ještě neví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bála, že mě sežere žralok z těch hororů, jak žerou lidi nebo že mě utopí chobotnice :D Viděla jsem jeden katastrofální scénář za druhým :DDDD
      Teda! Ty ceny jsou velmi lákavé :3 My jeli do Švédska na vlastní pěst, takže jsme platili jen naftu a trajekt :)

      Vymazat
    2. Je fakt, že se bojím i toho, co kolem mě proplave. Slizskééé brrr.. no a jinak já jezdím taky na vlastní pěst..ty ceny jsou doprava a jídlo za celé ty dny :-)?..ubytování mám zdarma, protože jsem couchsurfer :-) tak kolik tě to vyšlo i s jidlem a suvenýry s cestou atd.? :-)

      Vymazat
    3. vyšlo nás to cca 2000kč na osobu. Suvenýry nemám a jídlo nám zajišťoval Danův brácha s kamarádem, kteří tam žijí XD nic víc

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥