úterý 22. března 2016

Yuki's diary - spousta dobrých zpráv

Hezký večer přeji ♥
Posledních pár dní se výrazně oteplilo, svítí sluníčko a mně to dalo energii začít tvořit.
Navíc jsem měla svou první letošní zmrzlinu *w* Byla výborná!


Lolita mi kvůli stěhování leží v krabicích. Moc mě to mrzí, protože vylezlo sluníčko a přímo to svádí k tomu vzít si nějaké šatečky ven.

Blíží se maturita. Upřímně, dosti jsem na školu kašlala. Už jsem se začala učit XD Je to sice za 5 minut 12, ale přeci.
Nevím, fakt nevím proč ve škole vytvářím 99% všech svých obrázků/ návrhů/ všeho. Doma bych něco takového nikdy nenakreslila. Už delší dobu tu syslím návrh na nové šaty. Z látky s nádherným potiskem růží. Dnes jsem ve škole nakreslila ilustraci. Nejsem kreslířka, to všichni víme, ale na mé limity je to, myslím, dobré XD Představuji Vám Anna's Rose Garden!  OP už jsem přidala i do mého portfolia ZDE :) a vytvořila si pro ně v PC speciální složku, jako pro všechny mé výtvory. 

Po škole jsem běžela pro látku na jednu sukýnku na objednávku. Sem tam mi nevadí ušít něco na zakázku, když jsem si jistá, že to zvládnu ^__^ Už se těším, až bude hotová! Doufám, že se bude líbit :3

V poslední době zase začínám více šít. Je to hezké rozehřátí před těmi chystanými OP ♪♫ Modlím se, abych to nezkazila. Stále nemám krejčovskou pannu, je v Děčíně a ukořistila mi ji mladší sestra XD

Chystám box opening, protože jsem hrozná a na cestě mám další šaty T__T Na dlouhou dobu jsou také poslední. Kvůli maturitám budu celý duben doma a nebudu v práci, takže si musím něco schovat na animefest a zbylé akce. Berme to jako předběžný dar k narozeninám :DDDDDD

Angelic Pretty - Toy Parade


To je pro dnešek vše ♥
Příště na vás vychrlím fotospam! XD
Nejprve z box openingu a poté z progressu sukýnky. 
Hezký zbytek večera! 
Yuki ♥

10 komentářů:

  1. Nejsi jediná, kdo vše kreslí a vymýšlí ve škole, určitě za to může ten stereotypní systém, který tě přímo vybízí k tomu, aby jsi najednou vystoupila jako růžová ovce mezi černými a té jednotvárnosti zabodla dlouhou kudlu do zad -> a pak vytryskla duha a všechny nás zalila blažeností ^^ lol, takhle dopadají deprimovaní studenti, kteří bojují s profesory i doma..
    Oboje tvé šatičky jsou krásné a jsem zvědavá na tu suknii *-*
    Na tvojí zmrzlinu jsem koukala dneska ráno o_o A také jsem si musela dát xD Jaro přichází, konečně se můžeme probudit a naplno začít plnit ulice našimi květinovými myšlenkami ^^ * dělala prezentaci na hippies *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zorvna jsem chtěla napsat, že to vyznělo, jako by lolity byly hippies :D A tys o nich měla zmínku na konci, tak nic XD Všichni studenti bojují s profesory :D Oni si totiž páni profesoři myslí, že máme jen jejich předmět :D

      Vymazat
    2. Ale přeci jen, lolity také bojují za mír a douhé vlasy, ne ? xD
      Ano, vskutku a někteří mají pocit, že se jim podaří nás skoro rok předem natahat na jejich semináře xD Ale vysvětli jim, že ty o tu chemii opravdu nestojíš, ať je to sebezajímavější a naopak, že na tu matiku jít musíš, protože jí máš povinnou :D Nekonečně začarovaný trojúhelník xD

      Vymazat
  2. ....jen si tohle říkejte a pak se divte až budete sami tlačit na nějaké studenty (svoje studenty, svoje děti...)

    OdpovědětVymazat
  3. Anna's Rose Garden se mi líbíí! A taky mě v tvém portfoliu zaujal návrh na šaty Dolly Moon (až jsem si říkala, že doufám, že je budeš šít někdy, až budu mít peníze, mám slabost pro printy s motivem noční oblohy >.<)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dolly Moon bude pravděpodobně přímo printová látka vytvořená ve spolupráci s Nami a nějaké firmy, jež by nám to natiskla XD Jsem zvědavá, jak se nám to podaří XDD Ale neboj, nebude to hned :D

      Vymazat
  4. Ty šaty jsou nádherné ♥__♥ až mě někdy mrzí, že jsem s lolitou sekla, když vidím takovou nádheru. :) (už se těším na unboxing i na sukýnku, vždycky se ráda pokochám)
    Jinak máš moc hezký blog, dávám odběr :) pokud bys měla zájem mrknout ke mě, budu ráda. Nevěnuji se sice lolita tématu, ale hodně recenzuji asijskou "cute" kosmetiku :)

    http://damske-boty.zoot.cz/baleriny/svetle-ruzove-baleriny-melissa-ultragirl-sweet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blog jsem našla přes google+ a také jsem dala odběr. Recenze na kosmetiku se vždy hodí! Mnohokrát děkuji za pochvalu a milý komentář ^w^

      Vymazat
    2. Sakryš teď koukám, že se mi tam zkopírovalo něco úplně jiného, (vybírám boty na jaro no..:D) pardon ^^
      http://slecnaruzova.blogspot.cz/

      Moc Ti děkuji ^^

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥