pondělí 28. března 2016

Maličká pauza

Hezký večer přeji ♥
Posledních pár dní je toho na mě moc. Stěhujeme se do nového baráčku, pracujeme na naší ložnici, do toho se učím k maturitě a do školy, abych dohnala nějaké resty, opravila pár písemek.
Zítra si jdu na poštu pro Toy Parade JSK od AP. Bohužel nevím jak nafotím box opening, protože tak trochu nemám pokoj XD Zatím...
Náš malý byteček v novém baráku se teprve obléká do nového kabátu, a tak budeme nějaký čas žít mezi krabicemi. Mé lolití oblečení zabralo nejvíce krabic ze všech věcí. Už je odvezené do nového domova a já tu sedím uprostřed poloprázdného pokoje, píši tato slova s obavami co bude s mou sbírkou kraječkových šatů. Došla mi totiž páska, takže jsou některé krabice nezalepené, po celém pokoji je prach od sádrokartonu, bílo a nějakou dobu to tak asi ještě zůstane. Doufám v to, že se ten prach nedostane do té krabice plné šatů a hlavně se bojím, aby se nedostal do šicího stroje.
Až to ale bude všechno hotové, jistě to bude vypadat hezky.
K mé smůle mě tlačí čas. Nemám kde šít, ale potřebuji dodělat šaty na Animefest. Do toho mám před afkem praktickou maturitu z ošetřovatelství. Mám z toho strach a modlím se k Misako :DD aby mi dala sílu a hlavně vědomosti to zvládnout. 
U zkoušení a podobných činností jsem vždy velmi nervózní a zapomínám věci, které jsou jasné a jednoduché. Budu doufat v to, že mi pud sebezáchovy nedovolí zapomenout to důležité a zvládnu to...
Až bude po maturitě(té profilové části), určitě se tu budu vytahovat/ brečet jak to dopadlo XD Držte mi palečky O__O Budu to potřebovat- hlavně u psychologie...

A víte co je ještě horší? V průběhu maturit vyjde nová série GoT (stejně se na to dívám jen kvůli Daeneris )  T___T nesmím se na to dívat!!

Jedete také letos na Animefest? S kým se tam potkám? *__*
Nestyďte se napsat komentář. V minulém článku jich bylo hodně, mám z toho radost ♥ Vždy si je ráda čtu a odpovídám.
Dobrou noc přeje Yuki ♪♫

2 komentáře:

  1. Jak já to stěhování a přestavby nesníším. (Momentálně předěláváme koupelnu a záchod, takže vím o čem mluvíš.) Každopádně Ti přeju, aby se ti s šaty ani se strojem nic nestalo, abys mohla dále šít ty krásné lolití věci! :)
    Na AF letos už podruhé nejedu, protože nemám s kým. V mém okolí není moc lidí, kteří sledují anime nebo jsou zapáleni do nějakého "odpovídajícího" stylu. Navíc to mám šíleně daleko (4-5hodin cesty autem), takže spíš asi budu sledovat facebookové stránky :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ou :( Nu, já to mám do brna autem 4hodiny, cca. Možná těch 5. Záleží na dopravní situaci XD Na AF se chystám už několik let, tak aspoň jednou bych tam chtěla XD. O pár dní později, kdy jsem psala tento článek, mi volala mamka a nabídla mi u ní bydlet přes maturity, takže jsem momentálně i se strojem u mamky na jeden měsíc, takže budu pracovat tu a měla bych to snad stihnout ^__^ Děkuji ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥