pátek 11. března 2016

Čokoládové odpoledne - lolita sraz v Praze


S Iri a Mitsu jsme se společnými silami pustily do organizace srazu v místě, které se jistě zamlouvalo nejedné z nás. Rodinné čokoládovně na Betlémském náměstí.
Byly jsme velice nervózní a dělaly jsme vše proto, aby se akce podařila a hosté byli spokojení.
(Fotografie níže - můj makeup)





Byla jsem sice organizátor, ale jakmile vše začalo. Opadla ze mě nervozita a sraz jsem si začala užívat jako bych byla hostem :3
První bod programu bylo focení s DarkVision na Střeleckém ostrově. Iri se zpozdila, ostuda, a tak bylo na mě, vidlákovi ze severu, abych část osazenstva od divadla doprovodila na místo určené. Zvládli jsme to bez ztráty na životech, za to Iri dostala co proto XD Ale o tom někdy jindy!



Přišlo to, čeho jsem se bála. První "dobrovolník" na focení >__< Mitsuu?? Goblochuu? Ozývala jsem se v naději, že jedna z nich statečně půjde. No, nestalo se tak a vyšoupli mě tam. Fotit se první je hrůza, hlavně když s tím nemáte moc zkušenosti a STYDÍTE SE! Co se totiž u prvního "pána na holení" děje? Všichni na něj zaujatě koukají - dělám totéž. Ten první je vždy nejsledovanější. Pak si ostatní začnou povídat mezi sebou a už to tak nesledují. Nuže, nahodit křečovitý úsměv Yukino a jde se před objektiv T__T Měla jsem pravdu, dívali se na mě a na téhle momentce je zrovna vidět ten můh výraz typu - neee prosím, nedívejte se na mě T__T

Naštěstí jsem dokopala k focení i Káju, která se zásadně bránila, ale spárům Goblocha jen tak někdo neunikne XD.



Po focení jsme se vydali směr Choco café, kde jsme trávili zbytek dne. Sem dorazil i zbytek osazenstva a sraz mohl začít!
S Mitsu jsme si pro hosty připravily maličké balíčky s mašličkou a čokoládkou a každý dostal tematickou kartičku se jménem a číslem. Aby se mohl zúčastnit outfitové soutěže.
Po přivítání a rozdání kartiček byla volná zábava. Líbilo se mi, že se jednotlivé skupinky mezi sebou mísily a bavil se každý s každým XD Byla to legrace. Iri na sraz přinesla několik vydání Gothic & Lolita Bible, takže si každý mohl prohlédnout a nováčci, kteří na sraz zavítali, tak měli možnost nahlédnout do něčeho, co třebas vidí prvně ^__^


Sraz byl v čokoládovně. Hlavní laskominou odpoledne byla tedy čokoláda! Já si dala horkou 72% čokoládu(čehož jsem si všimla až později, když mi bylo divné, že je méně sladká) s jahodami a banánem. Na vrchu byla výborná domácí šlehačka. Čokoláda byla hooodně hustá. Bylo vidět, že je to pravá horká čokoláda a ne takovéto ředěné vodou. Po každém napití se mi tvořil knírek XD Ale to skoro každému :D Postřehla jsem, že mají v nabídce makronky a limonády. Ta limonáda taky vypadala mooc dobře! Příště ji jistě vyzkouším.




Další bod programu bylo dražení lorda, Tento nápad vznikl za účelem sesbírání nějaké koruny na další rozvoj budoucích srazů. Třeba dát nějaký ten peníz fotografům nebo za to připravit další maličké překvapení pro každého hosta. Čekali jsme tak maximálně 100kč Já přihodila 10. Najednou se to rozjelo. Jakmile to vyšplhalo nad 200, zůstala jsem jen stát a sledovala souboj o Iri XD¨
Konečná částka byla 500kč!! Ani jedna z nás toto nečekala. Mám i vyfocený Iriin výraz XD - Takové to - s-s-slyšelas za kolik mě vydražili??? To je neuvěřitelný!

Kája to vtipně nazvala obchod s bílým masem XD Během dražení padlo několik vtipných hlášek, ostatní se smáli a sledovat Iri, jak div neomdlí z toho, že se vydražila za takovou částku, bylo vtipné.
Po dražení opět přišla volná zábava.





Během toho jsme s Mitsu a Iri měly nelehký úkol. Nejlepší outfit srazu byl sice na základě hlasování hostů, ale my tajně ještě vybíraly takový objev srazu.
Všechny outfity byly moc hezké. Bylo to těžké rozhodnutí. Padlo noho variant, málem tekla i krev XD Nakonec jsme se rozhodly.
Nejvíce hlasů dostala od hostů na sraze Amai a protože nám zbylo pár balíčků, rozhodly jsme se udělit i 2. a 3. místo, protože výsledky byly opravdu těsné. Na druhém místě se umístila Luci a po ní Darci.
A na závěr naše malinká cena organizátorů - Misha se svou army lolitou. Na fotce to není vidět, ale k tomu všemu měla krásné sáčko plné řádů a celé to bylo hezké. Shodly jsme se na tom, že si to zaslouží, protože je to originální outfit a tak nějak vyčnívala. 
Všem gratulujeme *__*

Po vyhlášení výsledků probíhala opět volná zábava a to až do večera. Ani já jsem nečekala, že se tam zdržím do půl deváté, ale zdržela. Byla to opravdu legrace, poznala jsem plno nových tváří, popovídala si s přáteli a ochutnala skvělou čokoládu.
Doufám, že příště bude zase tak skvělá atmosféra, jako byla v sobotu! ♥








A jak už jsem se na začátku zmínila, Iri za své zpoždění byla náležitě potrestána :D

¨

Vy pražští to jistě víte, ale pro mě to byla premiéra. Praha je v noci přímo kouzelná ♥

seveřanky - aneb prvně jsem na sraz necestovala sama *__*


Moje GLB je doma ♥




12 komentářů:

  1. Když si na tu čokoládu vzpomenu, mám na ni chuť >.< Limonádu jsem si dala, protože mě moc lákala, když jsem ji viděla u Amai, a nelitovala jsem.

    Když jsi se šla fotit jako první, tak jsem tě sledovala s obdivem, protože jsem netušila tu back story a myslela, že jsi šla dobrovolně :D Těším se, až budou ty fotky od Dark Vision!

    Jsem ráda, že jsem s tebou mohla jet! A že jsi mě zavolala, abych seděla u vašeho stolu, taky jsem byla celou dobu přesvědčena, že mám nejlepší místo, jaké jsem mohla mít \^^/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych NIKDY nešla první dobrovolně :DD To by byla moje smrt! Mám raději být na druhé straně objektivu. Limonádu si musím dát příště taky ♥ A příště půjdeme spolu na makronky k Paulovi, jak jsem slíbila XD

      Vymazat
  2. Nesnáším své jméno a budu ti to připomínat ,dokud se neodnaučíš ho používat! xD Ale neboj ,spoustu lidí se to muselo naučit během pár dní ( viz náš učitelský sbor .. ) myslím ,že se to také naučíš ^^ (.. budeš muset .. )
    Ani nevím co říci ,den byl úžasný ,organizačně také vše klapalo a navíc jsem dostala možnost poznat spoustu nových lidí ! ^^ Ty že jsi nezkušená při focení ?? Stála jsem před foťákem poprvé ,ono je to i vidět na tom křečovitém výrazu/postoji a to ,že mě tam tak drasticky dotlačili byla čirá náhoda xD ( příště jdeš se mnou ,tentokrát se ti podařilo vyklouznout ty hade o_o )
    Umm ,už se těším na další sraz ,který bude určitě také tak skvěle vymyšlený ! ^^ ( když tak přemýšlím ,tak jakožto obyvatel Prahy 8 mám pernamentky do botanické zdarma .. a takový lolití piknik ve středu vykvetlé japonské zahrady plné sakur.. už tu zbývá jen ta otázka ,jestli se tam smí ten piknik udělat a kolik na naše pernamentky pustí lidí o_o )
    A nakonec ti pochválím tu selfie ,kde se ti podařilo vyfotit mně relativně normálně xDD Bude z tebe rozený fotograf! ^^
    Těším se tedy na naše budoucí setkání/sraz ^^ A jsi moc fotogenická připojím se k Luci ,také jsem tě totiž sledovala s obdivem *-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už myslím jednou navrhovala Jume s Kobim, že by byl super piknik v botanické. Ale upřímně se obávám, zda by nás tama pustili s jídlem :D Kdo víí...

      Vymazat
    2. Osobně si myslím, že piknik v botanické by možný byl. Vždyť hned u japonské zahrady je to travnaté prostranství s dřevěnými lehátky. Jsem přesvědčená, že kdybychom tam piknikovaly, tak by se nikdo nezbláznil ;)

      Vymazat
    3. Navrhnu to Mitsu s Iri ^_^

      Vymazat
  3. Je krásné, že jste si to užili! A že jsi poznala noční Prahu, já jí miluju :3. Škoda, že jsem nemohla dorazit, nejprve jsem propásla registraci a když se konečně nějaká místa uvolnila, tak jsem si naplánovala něco, co se mi nechtělo zrušit.. A ta botanická zahrada, jednou se tam konalo Matsuri (ten ročník, na kterém vystupovala skupina Die Milch). Všichni jsme seděli na trávě, popíjeli, jedli..bylo to v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  4. A nechtěla bys někdy zveřejnit svůj komiks? Mě dost pobavil, když jsi ho posílala xD..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, mně se zdál takový nic moc :D Ale Iri ho asi postne na náš nový blog čistě pro naše srazy

      Vymazat
  5. Páni, to zní hezky ^^ vypadá to že jste si to královsky užili. Já si seděla v té horské chatce a málem vzteky kopla do antény, protože mi kvůli větru nefungovalo připojení a číhala jsem na Shambi zda už písne jak jste si to užili. Přečetla jsem 3 verze toho srazu, což dohromady zní báječně. A protože jsem slídil a kukla támhle o příspěvek dál, do Botanické zahrady bych šla sto pro *°* I love bonsais ^U^

    OdpovědětVymazat
  6. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší šance na výhru

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥