sobota 27. února 2016

Cosples 2016

Na úvod se vrátím k minulému článku :D Nejsem zastánce biopotravin, ale přiznávám, že ten článek opravdu tak vyzněl, a proto přidání nutelly někomu mohlo připadat pokrytecké. Čokoláda v receptu však byla obyčejná mléčná Orion. Abych to uvedla na pravou míru. Bio čokoláda jsem použila jako náhradní název, protože nevím název té čokolády a jediné, co si pamatuju, je modrý obal a že byla mléčná bio. Mají ji u nás v Děčíně u Grešíka, je výborná a kdyby nebyla tak drahá (90kč za tabulku), kupovala bych ji častěji. Zatím jsem ji měla asi jen 2x za rok. Googlila jsem a našla jsem ji :3 Pokud máte rádi mléčnou čokoládu, zkuste ji, je fakt dobrá ♥ 
To, že i kakaové máslo bylo bio, byla náhoda :D Kupovala jsem ho zase u Grešíka a ten tam jiné než toto neměl. Takže na závěr, mám ráda čokoládu, nezdravé i zdravé jídlo a je mi jedno, jestli je to bio nebo ne :D Hlavně, když je to dobré. (Orion není chuťově nejlepší, ale občas je na zahnání mlsné lepší něco nežli nic XDD )

A pro milovníky hořké vysokoprocentní ...


Událost, od které jsem vůbec nevěděla, co očekávat, jak bude vypadat a stejně předčila všechna má očekávání!
Už v úvodu musím říct, že jsem se bavila a jestli AnimeFest bude i jen z poloviny tak skvělý, jako byl Cosples, mám se opravdu na co těšit!


Do Brna to mám z Ústí 300km, takže jsme s Michalem ujeli 600km v jeden den XD to je šílené!
Naše cesta začala ve 14:00, kdy jsme vyrazili z Ústí směr Praha. Cesta byla bez problému a v hlavním městě jsme byli za 45minut. Tady začaly první komplikace. Ukazatele na ústí všude, ale Brno nikde :DD A tak jsme půl hodiny kroužili Prahou, než jsme objevili kudy na D1 XD
Klasické předeventové komplikace mi začaly tradičně už ráno - mekaup a líčení se mi nepovedlo jak bych chtěla, roztrhly se mi úplně nové silonky, nikdy nenošené, a musela jsem rychle pro nové.

Cesta po D1 byla šílená - co to je?!?! České dálnice pro mě tímto skončily! Taková panelová cesta, nedivím se, že je tam tolik nehod.
Jeli jsme malým roztomilým autíčkem, takže nás všichni sice předjížděli, ale pořád jsme jeli rychleji jak kamiony XDDD
Do brna jsme dojeli za necelé 2 hodinky. V 17:00 jsme překročili hranice tohoto velkoměsta a začali hledat kulturní dům Babylon. Trvalo nám to skoro hodinu. Vážně... Když jsme minuli odbočku, trvalo dlouho, než jsme našli další a když jsme minuli i tuhle, vzali jsme to "na prasáka" přes ostrůvek :DD protože nikde nic nejelo a jet x kilometrů, než najdeme další odbočku, jestli tam vůbec je, bylo o nervy :DD

I přes to jsme na místo dorazili o hodinu dřív a stepovali jsme u Babylonu hodinu v mrazu >_< Bolela mě oušínka T_T a kapuce mi trochu pobourala drdůlky, ale přežily.

Uvnitř jsme si odložili kabáty a každý dostal růžičku, podle které se rozlišoval zletilý a nezletilý, Nezletilí měli růžovou a my bílou. Dostala jsem navíc poukázku na jídlo v hodnotě 50kč a welcome drink, protože jsme byli v první 100 příchozích - bodejť bychom nebyli, když jsme tam stepovali v mrazu jako úplně první :D

K mé smůle jsem si tu výhodu neužila, protože mi alkohol nechutná, cucla jsem si na přípitek a ten sekt jsem poslala dál.

Když jsme s Mitsu uviděly všechny ty nadané cosplayery okolo, najednou jsme si s našimi pečlivě sestavovanými outfity připadaly tak obyčejné T_T Ale to nevadilo XD Hlavně, že jsme se bavily.

Už při vstupu do haly nás ohromila brána z balónků a při příchodu do sálu jsme jen zůstali ohromeně stát. Všude světla, krásná výzdoba, bylo to zkrátka na opravdu vysoké úrovni.
Sice na plese bylo první předtančení v podání profesionálů, ale jen málo kdo ví, že ÚPLNĚ PRVNÍ tanec plesu byl Iriin a můj XD Děkuji Ti ctění lorde :3 


Jídlo máme rádi všichni XD Na cosplese jste si mohli pochutnat na slaném koláči, dortech, chlebíčkách, jednohubkách a dokonce i naprosto výborných makronkách. Byly delikátní a chlebíčky taky ♥ Proto první zastávka většiny z nás byla u stolu s jídlem XD Hlavně já jsem se těšila na kousek něčeho ňami, protože jsem po té dlouhé cestě byla vážně hladová.

Nesměla chybět ani tombola. Všichni jsme si koupili minimálně 3 lístky a ani jedna z nás nic nevyhrála, klasicky... To se prostě stává v mé přítomnosti dnes a stále. Takže, až bude někde tombola, držte se ode mě dál, jo? XD

Potkala jsem tam spoustu nových tváří, ale i známých a přátel, které jsem dlouho neviděla. Tančili jsme, jedli pili a užívali si celkovou atmosféru. Velice mě okouzlil cosplay postavy, kterou sice vůbec neznám, ale já mu říkám Ludvík XIV. :D protože prostě proto! Chtěla jsem ho poprosit o foto na blog, že si ho vyfotím, ale nakonec máme fotku společnou. Taková práce se vidí málokdy, celý ten cosplay si ušil a vyrobil sám - je to fantazie a opět jsem si připadala jako -aah, to je nádhera. Můžu se jít s těma svýma failama zahrabat XD

Je toho tooolik. Stále jsme se smáli, užívali si ples a půlnoční překvapení bylo ve formě vyhlášení krále a královny plesu. No kdo jiný by se mohl stát králem, než právě již zmíněný Ludvík XD Věděla jsem to ♥ a žárlila jsem na královnu XXD

Cesta zpět domu trvala paradoxně déle než tam. Vyrazili jsme v 1 ráno a do Ústí jsme dojeli v 5. To jsem se jen rychle umyla, nasnídala a hned mazala na ranní do práce. Spát jsem šla až někdy ve 3 odpoledne a momentálně si připadám, jako kdyby mě přejel náklaďák ( tohle celé píšu už den po cosplese a čekám na nějaké fotky než článek vypustím do světa :DD )
Michal je skvělý řidič! Fakt :D A ještě víc nadaný cosplayer. Cosplaye měl zatím asi 3, mám dojem a všechny byly vážně dobré ^__^ Tady je odkaz na jeho stránku.

Fotografie nemobilové a neselfie kvality mám od Aurielle photography a Filip Blažek/  wedding & cosplay, děkujiii ♥


S mým doprovodem XD ( Michael Cosplay)





Coord rundown
blouse - Metamorphose
dress - MadameMuffin
underskirt - Maxe
belt - handmade
black mini bow - Porcelain Doll
broach - off brand
carousel pendant - Poundland
pearls - gift from my Christmas fairy
roses - NewYorker
shoes - white Bodyline shoes
tights - off brand
wig - Bodyline (styled by me)

4 komentáře:

  1. Dávat čokoládu na začátek článku je podlé a prozíravé ,obzvláště ,když víš ,že ho budou v jedenáct večer číst mlsné děti O..O Outfit se ti moc povedl ,obdivuji tu nápaditost ,kterou umíš podat tak ,aby to nebylo přeplácané ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Okay, okýnko rýpala:
    Malý průvodce alkoholem (lol)- sekt = šumivé víno, má bublinky. To co jsme měli na přípitek byl nejspíše Metropol, ale možná jiný vermut, taky z vína ale bez bublinek *pat pat* Mám totiž vermut raději XDDD

    Jinak mi bylo ctí XDDD

    A toho Louise ti jednou vyklepu z hlavy!!!
    Není to ani tak postava jako ilustrace! Sakizou - Ruby male version!
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0c/7a/6c/0c7a6cdc2b30587a53962833f5e83d43.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ani nevim, jestli to mělo bublinky, bylo to fuj :D ale, to je mnou, protože nepiju a skoro nic mi nechutná XDD Děkuji za vysvětlení :D
      Pro mě to je a bude Ludvík XIV. :DDDDD

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥