sobota 25. dubna 2015

Metamorphose Lolita Teaparty tickets!!!

Hi my lovely readers! Today is the best day ever! I've got a ticket for the Meta Tea Party in Vienna!!! It's great! Unbelievable! Awesome!!! Awwwww I can't wait for the After Party too, there will be the Lolita Komplex. I really want to hear them live.
My tickets battle started at 2pm. First look - noooo! It's in German!! What will I do? T_T But I got it! Yay! I received an email with payment informations. This email means that I'm on the guest list to TP.
The next thing - hotel!
I found some cheap hotel for me and my boyfriend. My boyfriend, Dan, will come with me. He don't want to go to the tea party but the AfterParty is interesting for him. I hope he will enjoy this trip with me to this beautiful city, Viena.

Hezký den nebo spíše večer Vám přeji ♥
Dnešek je tak nádherným dnem. Ráno jsem nemohla pořádně dospat, byla jsem napjatá a moc si přála získat lístek na Metamorphose TeaParty ve Vídni. Anko říkala, že loni byly lístky do 2minut pryč. Hlavně tato informace mi dělala veliké starosti.
Jakmile mi na pc naskočilo 14,00, OKAMŽITĚ jsem dala F5, link na lístky už tam byl, proklikala jsem se skrz (bylo to německy,aaaaaa) a psala, ruce se mi klepaly, říkala jsem si - možná to bude kratší než minule, mám maximálně dvě minuty aaaaaa. Dan po mě kontroloval chyby. Naštěstí jsem žádnou neudělala.
Následovalo dlouhé čekání na email, zda jsem na seznamu hostů nebo na čekací listině. Kupovala jsem lístek i Mitsu, a tak jsme si to přála za nás obě, protože kdybych to nezvládla, zkazila bych to i Mitsu :(
Po cca hodině a půl mi přišel email - pokyny k platbě a to znamená - STIHLA JSEM TO! Mám lístky na teaparty i na afterparty. Jediné, co teď zbývá, je čekat, jestli některou z nás nevylosují na VIP lístek. 
I kdyby ne, jsem šťastná, že pojedu na svou první zahraniční teaparty, dalo by se říci první teaparty vůbec *__* 

Hned po zaplacení lístků jsem začala hledat hotel pro mě a Dana. Jede semnou, půjde na afterparty poslechnout si zahraniční J rockové kapely. Hotely ve Vídni jsou drahé, nepřekvapilo mě to. Ty levné byly na určené datum vyprodané. 
Nakonec jsem našla hezký hotel 500m od hlavního nádraží. Takže budeme tam :3

Až se to bude blížit, dám sem fotky několika outfitů. Musíte mi pomoct se rozhodnout... Mám jich v plánu víc a nevím který T__T



2 komentáře:

  1. Gratuluju, jsem zvědavá, jak se Ti tam bude líbit a jaký outfit si na sebe nakonec vezmeš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥