neděle 18. ledna 2015

Lolita diary - another box opening?

Hi dears!

In my wardrobe I had the skirt which I love so much. It was my first brand skirt, but it's pink which is not my style and in my wardrobe it was only for looking at it. It was so hard when I decided to sell it. Sooo, the Ichigo skirt is sold and I want to buy another new skirt in my style. The first skirt which I really had to buy was the Loyal Rosette skirt by AP. I pm'd the seller, next day seller wrote me that the skirt is sold T__T nooo, so I chose the second skirt - Wonder Party (limited edition) in black. I was so lucky because the seller gave me free shipping and price down *__* yay! Loyal Rosette is my dream print, so I'm so sad that I wrote to late, but the Wonder Party is such a nice print too ♥ I can't wait to my skirt will be at home *q*
I'll made another box opening but in czech :)

Zdravím Vás!

Ve svém šatníku jsem měla sukni, kterou jsem sice moc moc milovala, ale nosila ji zřídka a dál se na ní jen dívala. Byla to má první brand sukně a zároveň má první printová sukně, takže pro mě bylo opravdu těžké dát ji na prodej. Dlouho jsem se rozmýšlela a řekla si, že je škoda ji válet ve skříni a mohu si za ni koupit jinou, kterou budu nosit. Tak jsem to udělala!
Rozhodovala jsem se mezi dvěma sukněmi. První byla LoyalRosette v hnědé. Je to můj dream print, takže volba byla jasná. U sukně Wonder Party (limited edition) v černé rozhodovala cena poštovného, kterou jsem nevěděla, napsala jsem tedy jen komentář, na kolik by vyšlo poštovné do ČR. 
Druhý den mi obě slečny odpověděly. Měla jsem štěstí v neštěstí. První slečna mi napsala, že si sukni den předemnou už někdo koupil, chjo :( Nu a druhá slečna napsala, že pokud mám o sukni vážný zájem, dá mi ji za nižší cenu včetně poštovného, yay! Sice jsem nezískala něco z mého wish listu, ale Wonder Party je také nádherný print *__* Nemohu se dočkat, až mi přijde domů!
Samozřejmě natočím boxopening ^__^

Na počtenou příště! Yuki ♥


2 komentáře:

  1. Ale ta první hnědá sukně by byla překrásná *_* ! A co třeba ty sukně s čokoládovými printy (tuším že taky od AP), ty se ti nelíbí :) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty právě že miluji *___* bohužel jsem se ještě nedostala k žádné, která by klesla pod 150dolarů :( a nad 150 už nejdu...

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥