čtvrtek 18. prosince 2014

AP Wonder Cookie BOX OPENING!

Hi my dear readers! One week ago I bought Wonder Cookie skirt by AP. It is one of my dream prints, so I decided to buy it *__* I paid 110 dollars with shipping ♥ It's nice price, I think!
After one week my skirt came home *w* It's wonderful! Only one week and before christmas? Unbelievable! I am so glad that my skirt is home! Now I must make some coordinate! 

Zdravím mí drazí čtenáři! Před týdnem jsem si od jedné slečny z Velké Británie koupila sukni od Angelic Pretty s názvem WonderCookie. Tento print patří k jednomu z mých dream printů, tudíž jsem byla nesmírně šťastná, když jsem ji našla jen za 110dolarů. Říkáte si " jak může říct jen?!?!" Protože ve světě brandu nabere slovo "levné" jiných hranic. Sice to totálně vysálo mou peněženku, ale jsem šťastná *__* Domu mi dorazila přesně za týden od doby, co jsem zaplatila a ještě před Vánocemi! Česká pošta si vážně mákla... Ještě zbývá vymyslet pořádný outfit. Kdybych měla teaparties v navy, bylo by to skvělé, ještě něco do vlasů, výraznější doplňky a mohlo by to vypadat suprově *__* ♥♥♥♥

Teď už k videu! *sestra spala v pokoji a abych ji nebudila, přesunula jsem se do obýváku :D *


Boty ještě stále nemám vybrané...ale bude to improvizace z nouze...chtěla bych modré teaparties ♥





4 komentáře:

  1. Moji sukni... Moji sukni... :D
    Skvělé video :3 Upřímně ti ji závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem vážně štěstí :3 A děkuji za pochvalu ^__^

      Vymazat
  2. oooooh!budu ti ji moct pochvalit na promitani?mooooooc ti slusi teda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na promítání se pokouším něco sesmolit, uvidím :/ a mockrát děkuji ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥