neděle 14. prosince 2014

72) Yuki's diary - Dresden 2014

Hello my lovely readers!
This article is about my trip to Dresden with my boyfriend and friends!
I was so excited to see the Zwinger castle but the weather was bad. It was raining all the day so I didn't see the Zwinger, booo T__T
Lin and me were in the big shopping mall. There were a lot of shops with clothes, fast food and chocolate!! awwww I love shops with chocolate! I had a frozen yogurt with strawberries and chocolate, it tasted good *w* 
The german people were nice. I was in lolita and they didn't look strange at me.  I felt like I was in normal clothes *__*
In Dresden was a nice christmas atmosphere :3 and they have so beautiful christmas decoration everywhere!
I have a lot of christmas gifts for my family from there and some small things for me :3

Zdravím mí drazí čtenáři! ^__^ ♪♫
Cesta do drážďan byla vskutku zajímavá. Jela jsem s mým přítelem a přáteli.
Těšila jsem se jak navštívím zámek Zwinger a projdu si trhy, ale bylo tak ošklivé počasí, že jsme to nezvládli. Pršelo a pršelo a nezbylo nám než se uchýlit do nějakého obchodního centra, kde bylo sucho. S Lin jsme prošly spoustu obchodů s oblečením.
Lin našla takový skvělý krámek s názvem LUSH, kde měli handmade kosmetiku a taková super mýdla, co umí spoustu zajímavých věcí. Tátovi jsem tam koupila dárek, ale to vám neřeknu, protože nevím, jestli to teď náhodou nečte :D
Němci mají výbornou čokoládu, přesvědčuji se o tom pokaždé a i tentokrát mě nezklamala. Krom čokolády jsou i zvyklí na alternativní módu, nejen, že se na mě divně nedívali, ale potkala jsem i jednu lolitku při procházce obchodním centrem *__*
Škoda, že nebylo hezky, pak by to byl ještě lepší den, než byl. Nakoupila jsem tu hlavně dárky pro rodinu a pak nějaké věci pro mě. 

This is my simple coord for this trip! ♫

A tady je můj outfit ♥ (omluvte ten bordel >__<)

Skirt - BtSSB
petticoat, bloomers - handmade
doubleclip - hπ
blouse - Amavel
tights - offbrand
beret - Ebay
Boots - Bodyline



















3 komentáře:

  1. Moc ti to sluší! A LUSH je skvělý, já ty jejich věci úplně zbožňuju <3 Je mi strašně líto že nějaký není i tady, jenom v Praze T_T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do drážďan to mám relativně blízko, blíž než do prahy, tak mám štěstí Ještě jsem žádnou jejich kosmetiku neotestovala, ale chci! :D A děkuji :3

      Vymazat
  2. Mě hrozně zajímají ty jejich koupelové bomby.. hodíš velký kus mýdla do vody a ono ti udělá nějaké kouzlo (asi tak si aspoň představuji to jejich vánoční mýdlo..:D). A hrozně moc ti to sluší! Nechci teda říkat nic proti ostatním lolitám, aby se to špatně nepochopilo teda. Jsou moc krásné, všem to sluší..ale tvůj styl se mi líbí ze všech úplně nejvíc, jsi pro mě prostě ta nejhezší lolitka v celém dalekém kraji ! ♥♥♥ A já se už nemohu dočkat, až ti předám dáreček !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥