pondělí 20. října 2014

Bodyline shoes 160 (off white) box opening

Hezké pondělí! Slibovala jsem sice box opening video, ale moje sestra spala a já ji nechtěla budit tím, že bych tu mluvila a nadšeně pokřikovala jak jsou ty boty super a podobně. Zkusila jsem tedy celý průběh rozbalování a zkoušení bot vyfotit.


Hi dears! Today I had something in the mail. What was it? My new shoes from Bodyline! 
I was little bit scared, because in a lot of review was that the Bodyline shoes are bad packed.
But, my shoes were different!





Botky přijely zabalené v takovéhle "obálce" To je u BL normální, ale celé to bylo nějaké hranaté.... 
Zaujatě jsem si jej prohlížela, zvědavost mi nedala a pustila jsem se do trhání obalu!

My package arrived today. I was so happy and I couldn't wait to open it :3


No néééé *w* Bodyline mi botky poslal v krabici! No to je báječné! Viděla jsem spoustu recenzí, kde přišly zabalené pouze v bublinkové fólii, měla jsem opravdu štěstí *__*

Oh my god! My shoes are packed in this big red box! I was so happy, because my shoes will be no damaged.


Po otevření žádné boty, ale bílý papír... Pryč s ním XD

Hmmm...there are no shoes, but some paper inside. Let's take it off! :D


A tady jsou, mí noví milášci do mého lolitího šatníku *__*

And here they are, my new babies in my lolita wardrobe!







Objednala jsem si velikost 240 i přes to, že normálně mám něco okolo 245. K tomu všemu navíc byla má velikost vyprodaná, takže mi nic jiného nezbylo... Sedí skvěle :)

I ordered size 240 because my size 245 wasn't in stock. They fit well! So if you have size 245, you can order size 240. 


Teď takové shrnutí - boty mi připadají dobré kvality, opravdu mě pan Yan potěšil! Podrážka vypadá pevná, podpatek je tak středně vysoký. Na fotce vypadal vyšší, ale není ani vysoký a ani nízký, takže se v tom chodí velmi pohodlně(doma :D ) Možná bych malinko prodloužila pásek kolem kotníku, protože mě ze začátku škrtil, ale už se asi natáhnul. Zřejmě to bylo tím, že jsou boty nové.
Za mě tedy velké plus ^__^

So, shoes are really good quality, a sole looks good, heel is medium high. No to much high and no to much small, so it's nice :) 
Maybe, a strap around my ankle could be longer, but it doesn't matter, because they are still comfortable :)

2 komentáře:

  1. Jeee, ty vypadaji pekne :)
    Tak to jsem zvedava, kdy mi dojde muj balicek...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥