pondělí 1. září 2014

Vaření alá co dům dá (2) - krutónky

Zdravím Vás ^__^ Je před námi nový školní rok a s ním přichází i problém s obědy. Dnes jsem to vyřešila hrachovou polévkou s máslovými krutónky. Normálně bych se pokusila o polévku domácí, ale tato rubrika se jmenuje "Vaření alá do dům dá" tudíž nebudu dělat normální krémovou polévku na kterou bych musela suroviny kupovat. Všechno mám doma, jídlo máte do 15minut a hned to můžete sníst. Ušetříte tím mnoho času a pokud Vám nevadí polévky z pytlíku, tak si i pochutnáte.

Budete potřebovat
- instantní hrachovou polévku ( mně nejvíc chutná tahle od Vitany *w*)

- rohlík nebo nějaké jiné pečivo
- máslo (na smažení mám ráda ZlatouHanou :3)


POSTUP:
Jak připravit polévku z pytlíku snad nemusím popisovat XD, takže se vrhneme na krutónky!

1. nakrájíme rohlík na kostičky velké jak je máte rádi.

2. ukrojíte si kousek másla a dáte ho rozehřát na pánev

3. poté tam přidáte nakrájený rohlík a promícháte (kostičky nasáknou máslem a krutónky pak mají naprosto báječnou chuť <3 )

4. nechte krutónky na pánvi, choďte je jednou za čas prohrábnout a až se Vám budou zdát hotové, nasypte je do nějaké mističky a papejte k polévce :3


2. ZPŮSOB

Tátova přítelkyně tyhle krutónky dává do trouby. Je to podle mě i lepší, ale když spěcháte, na pánvi je to rychlejší. Recept je stejný - máslo dáte na plech, na to pečivo a dáte do trouby naaaa...teď přesně nevím kolik stupňů >__< tipovala bych cca 150...

dobrou chuť ^__^
Snad jsem Vám tímto minireceptíkem dala užitečný tip jak dělat krutónky do polévky :3
Napočtenou u dalšího článku!
Yuki <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥