úterý 15. července 2014

29) Lolita diary - Lolití piknik se zámeckou prohlídkou

Dobrý večer! ^__^
Až teď jsem se tak nějak dostala k sepsání článku o sobotním pikniku. Mám-li to shrnout pár slovy...
Byl to fantastický, zábavný den strávený s úžasnou a milou společností! <3
Váhala jsem co na sebe, ale nakonec jsem šla v Sugary Carnival. Počasí vyšlo jak mělo, tak proč si nevzít něco barevnějšího :D


Když jsme se sešli všichni, všimla jsem si jakého-si zřejmě neplánovaného spiknutí! :D Všechny slečny byly krásně sladěné do Classic a jen já byla v bitterwseet, zkrátka obří bonbon s ovčí hlavou :D
Na zámku se v den pikniku konaly asi 4 svatby, navíc, když jsme přišli, šla za námi hned další prohlídka, takže to bylo bez výkladu. Myslím, že tu bezvýkladovou prohlídku kvůli úspoře času nahradil bonus ve formě nové prohlídkové trasy. Otevřela se pár dní před konáním pikniku, plus měli všichni vstupné zdarma ^__^
Po prohlídce zámku jsme se šli podívat do Jížních zahrad, udělali pár fotek a vydali se na Mariánskou louku. Nějaké to místečko ve stínu se našlo. Rozložili jsme naše deky, vybalili jídlo a celý den trávili klábosením o všem možném, hraním her a samozřejmě jedením těch dobrot ^__^
Ačkoliv měl fotit jen můj kamarád Vláďa, zvrhlo se to ve vzájemné půjčování foťáku mezi sebou XD

Vážně se mi celá akce moc líbila a ráda by jsem z toho udělala každoroční letní piknikování :3 Třeba příští rok přijde více lidí nebo taky nikdo XD

Znovu chci moc poděkovat všem, kteří přišli. ^__^

A teď fotky :) (vzniklo jich okolo 400, tak jich sem dám jen pár. Na mém osobním fb jsem jich do alba dala přesně 280 :D )


































































5 komentářů:

  1. To vypadá jako super akce =) ! Jsem moc ráda, že vám vyšlo počasí a tolik jste si to užili ♪
    Škoda, že to mám tak daleko T_T

    OdpovědětVymazat
  2. Musel to být fakt super sraz. :) Vážně škoda, že mi na ten den vyšla směna v práci. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to na krásný sraz, a všem vám to moc slušelo! Velice převelice se mi líbí Tvá kombinace oblečení, kde sis k šatům vzala mintové střevíčky a růžovou halenku - působí to tak sladce duhově. (^_^)

    OdpovědětVymazat
  4. Clovek pri pohlade na fotky len zavidi, ze sa nezucastnil. Vyzeralo ta skvelu zabavu. Dufam ze sa bude konat este niekedy dalsi zraz a cas mi da moznost vas niekedy navstivit (nie len v stanku na AF ^_^; ) Mimochodom, vyzerali ste uzasne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥