pondělí 7. dubna 2014

53) Yuki's diary - Netradiční shopping update

Hezký den přeji Vám všem :3
Jak již z příspěvku vyplývá, tento post bude malinko netradiční. Věci, které jsem koupila totiž ještě nemám doma, ale nemůžu se dočkat jejich příchodu!


Moje první zkušenost s PayPalem - opravdu snadné, možná až příliš a to je chyba, protože takhle budu pořád chudá.
Nač ten paypal? Chtěla jsem si k narozeninám koupit Gothic&Lolita Bible vol. 49. K mému neštěstí jsem dnes zjistila, že je vyprodaná, ALE měli slevu na vol. 48, POSLEDNÍ KUS. S milou spoluprací mého přítele radou od Silvie jsem se prokousala skrz www.blippo.com (respektive nástrahy paypalu) a objednala si svou vytouženou GLB! K tomu, jelikož byla ve slevě, jsem si objednala balíček Pocků. Hezký dárek k narozeninám, i když to nestihne přijít :(



Další vytoužená věc, na kterou čekám jsou.... prosím famfáru - SUGARY CARNIVAL JSK. Moc se na ně těším. Už je to cca měsíc, co jsme je objednávali, ale stále se vyrábí. DoL si dávají na čas, takže mi taky nestihnou přijít do narozenin. Nevadí. Už jsem se s tím smířila XD Slibuji, že natočím videorecenzi na tuto repliku ^__^



Originál halenko úplet LizLisa. Přišel ještě z cenovkou (1000yen) Na votočvohoz byl asi za 130, myslím. No není to skvělé? Tohle nebrat, byla bych blázen :D






Teď takové shrnutí. Chtěla jsem si do AnimeJikanu, jenž se koná 26. 4. 2014, ušít cosplay Ai Enmy z JigokuShoujo. To ovšem nesmím. Slíbila jsem kolekci a proto nesmím utrácet za cosplay. Svět se nezboří, když si počkám do dalšího roku. Blíží se léto, takže se má peněženka zase o něco rozšoupne :3 Pak už jen nakoupit všechen materiál a můžu se pustit do svého veledíla ^^

BTW - přidala jsem něco do wishlistu 2014, tak můžete šmějdit, pokud Vás to bude zajímat XD

1 komentář:

  1. Awwwwwww Liz Lisa ti sekne :3. Až Ti objednávka z blippo dorazí, tak dej vědět, jak dlouho jím to trvalo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥