středa 18. prosince 2013

38) Yuki's diary - Objevení dosud nepoznaného

Zdravím Vás! ^__^
V tomto předvánočním období tu mé články stále přibývají. Je plno akcí a také před Vánoci pořád něco kutím. Už mám všechny Vánoční dárky s výjimkou mého táty a přítele...
Asi si budete říkat, že jsem naprosto blbá, ale až včera jsem objevila tajemství ketlování O.o
Do teď jsem si myslela, že je to něco speciálního. Nedalo mi to a paní v bižuterii jsem se při nákupu perliček zeptala, jak se to dělá (nevěděla jsem, že je to ketlování) a ukázala jí to na nějakém náhrdelníku pro představu. Doma jsem měla stuhu. Co mě asi tak napadlo kutit?


Nerada to píšu, ale je to vlastně i důvod, proč jsem se pustila do tvoření všehocos. Posledních pár měsíců na tom nejsem psychicky nejlépe a vyrábění mě uklidňuje. Našla jsem ve švadlence dvě kamejová lůžka a už mám spoustu nápadů, co s nimi udělám *__* Jen musím našetřit na Fimo liquid... není to zrovna levná záležitost, tedy alespoň ne v našem papírnictví.

Dnes jsem měla štěstí. Ve škole nás bylo poskrovnu. Z naší zdravotnické půlky jen 4 a
z toho 3 šli do Benešova na ZŠ předvádět první pomoc, takže na ošetřovatelství zůstal jeden člověk, já. Paní zástupkyně ale zařídila, že ošetřovatelství odpadlo a já mohla jít domu už v půl jedné.
Po škole jsem se zastavila ve švadlence pro stuhy, v bižuterce pro perličky, spoustu ketlovacích jehel a šupejdila si to domů.
Jeden balíček jsem kupovala už včera a svůj první výtvor věnovala Lin k narozeninám.
Udělala jsem ze stuhy mašličku, neměla jsem dost perliček na náhrdelník a u náramku mě nic nenapadalo. Stejně náramky nenosím (pár jich mám, asi 4 a jediné které nosím, jsou z bavlnek) 
Vyrobila jsem druhou mašličku. V té chvíli jsem si vzpomněla na Silviiny a Domiiny double clipy. Jsou nádherné (odkaz zde)
Hrozně moc mě bavilo a stále baví vyrábět tyhle vlasové blbůstky :3

Jen se cítím špatně, že jsem vytvořila nápad někoho jiného, ale když je to jen pro mě a nebo jako dárek pro někoho, tak černé to snad není ^__^

Už mám pro sebe 3 a ještě jsem neskončila. Jen mi zase došli ketlovačky...















Btw: Už jsou fotky z Pražského srazu ^__^ Je to můj osobní blog, tak si ho snad můžu dovolit zaspamovat svými fotkami XD


Ta srdíčka byl Taurwenin nápad... Ani ho pořádně neumím O.o :D





Všem třem to taaak moc slušelo *__*

A na závěr jedna s Ketmarou XD

10 komentářů:

  1. Doplňky vypadají skvěle a myslím, že to není kradení nápadu. Podobné nebo stejné mašličky nosí podle mě celkem dost Lolitek :-) A na sraze Ti to moc slušelo :-)
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti ^__^ Snad se potkáme na Olomouckém sraze osobně :)

      Vymazat
  2. (Koukám, že letos dělá táta každému problém =D )
    No o ketlování vím asi tak to, že se to dělá z korálků a nějakých kovových tyčinek - ale vždycky jsem chtěla něco podobného vyrobit...Na jednu stránku toho mám v plánu tolik, že nevím co dřív =D Ale naštěstí už koncem února bych na to měla mít čas ^^ A možná se konečně dostanu i k výrobě mini-kloboučků =3

    PS: Tobě to taky hrozně slušelo :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano :D také mám hodně plánů a nevím co dřív >__< Realizovat plány nebo šetřit na mou milovanou repliku? hm hm XD

      Vymazat
  3. Co je ketlování vím :D a osobně ho snad provozuji na většině náušnic, jenže jsem si doposud nepořídila ketlovací kleště (máš je? nepřišly ti drahé?), takže to zvládám kombinací kombinaček a nůžek :D Mašličky vypadají dobře. Hodně lidí dělá hodně věcí a někteří je prostě prodávají, takže to je spíš o rozhodnutí než o kradení. :)
    Fotky ze srazu jsou úžasné. Úplně se teď bojím do Olomouce :D abych nebyla nudná :D. Snad se potkáme :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony jsou přímo ketlovací kleště? :D moc o tom nevím, vypůjčila jsem si klasické kleště od táty z nářadí XD Na sraz v Olomouci mám v plánu jet, měla by mi na to snad krásně stačit prosincová výplata :D tak se možná potkáme :D

      Vymazat
  4. Když jsem měla těžké období, také jsem hodně craftila, ono to vážně docela pomáhá. Akorát jsem toho musela vyrobit opravdu hodně :D A doubleclips jsou hezké, jen bych asi použila trochu menší korálky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem šťastná, že jsem v korálkárně našla vůbec nějaké perličky :D Vyráběla bych pořád, ale došel materiál T-T

      Vymazat
  5. Krásné fotky :) moc se mi líbí ty šaty s potiskem hodin...vím že už jsem je chválila, ale byl to opravdu moc dobrý nápad ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znovu ti moc děkuji Domi ^__^ mě se zase moc líbí ty tvé s ručním printem :) taky skvělý nápad!

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥