čtvrtek 17. října 2013

28) Yuki'S diary - Mini shoping update a odtajnění ďábelského plánu!

Dnes jsem půlku hodiny patologie a celou hodinu českého jazyka strávila kreslením propracovanější verze návrhu na novou sukýnku, která vzejde z mých rukou. Snažila jsem se. Nevypadá to přesně tak, jak jsem chtěla ale stačí to. Hold nejsem až tak dobrá. Už jednou mě někdo nazval renesančním člověkem. Umím od všeho něco ale nic perfektně. 


Teď na chvilinku odbočím od sukně. Při dnešní cestě do papírnictví jsem zase letmo
nakoukla do stánku s bižuterií. Nikdy mě tam nic nezaujalo. Dnes tam ale ležela nádherná brož! Hned jsem se ke stánku nasáčkovala a zeptala se na cenu. Byla..no.. na můj rozpočet vysoká, ale přesně takovou kamej jsem chtěla, takže jsem si ji koupila. Dá se použít i jako přívěšek. Má na to takový ten caplík. Pak tu mám kliček z Kiku, ale ten už jste na mně viděli (outfit s nově ušitou modrou sukní)

__________________________________________________________________
Nuže, vraťme se opět k mému ďábelskému plánu. Potřebuji objednat plastové
kostice, knoflíčky s růžemu, vzdušnou krajku a černou stuhu. Všechno seženu na portálu Stoklasa. Mám tu i obrázky, tak si můžete udělat představu, jak bude celé dílo asi vypadat. 
Zbytek, jako černou širší krajku (chci aby byla stejná z obou stran, ne že dole bude rovná, nahoře nařasená atd..), černou bavlnu, zip, nějakou tu černou niť, protože mi dochází XD, koupím ve švadlence v mém městě.

Náklady odhaduji asi na 700kč... Kostice nejdou objednat po méně než 10m a
vzdušnou krajku v Děčíně nemám, tudíž jí také musím objednat celé balení. Výhoda je, že mi pak krajka i kostice zbudou, takže by ta sukně šla eventuálně udělat znovu a tím by se vlastně celkové náklady za materiál snížily. 

Teď jak bude sukně vypadat?
Představte si černou bavlnu, i kanýr bude samozřejmě z černé bavlny, vlastně celá sukně bude černá. Mašličky dole budou ze saténové stuhy
šíře 2,5cm. Kanýr bude olemován vzdušnou krajkou (ta s květinkami). Pak máme tu symetrickou krajku směřující od pasu k mašlím. Budou tam takhle 4 pruhy. Dva vepředu a dva vzadu. Pas bude samozřejmě vysoký, vyztužený asi 4mi plastovými kosticemi. Vepředu budou 4 nebo 6 černých knoflíčků - růžičky. Vzadu bude šněrování a buď na boku nebo u šněrování bude zip. 
Šněrování a horní část pasu bude lemována nějakou drobnější bavlněnou kraječkou. 
Udělali jste si představu? Snad ano. Teď přichází na řadu návrh jako takový. Tento
"model" nese velice neoriginální název "Vampire Lady" strávila jsem nad vymýšlením názvu celou hodinu výchovy ke zdraví. Snad se vám návrh líbí. Počkejte, až ji budu šít :3

PS: Toho nápisu psychologie na druhé straně si nevšímejte :D vůbec jsem to nekreslila do sešitu XDD



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥