neděle 8. září 2013

24) Lolita diary - Severočeský Gothic sraz v Teplicích, novinová sukýnka

Terezka Saki nás po pár měsících opět potěšila srazem v jejím domovském městě a já si ho, jako každý ze severočeských srazů, moc užila! Tentokrát jsem s sebou vzala i mého přítele a také jsem se tam blíže seznámila s dalšími lidmi :3


Po tom, co jsme se všichni sešli na hlavním teplickém nádraží, jsme se vypravili na zámek prohlédnout si výstavu loutek a maňásků. Moc se mi to líbilo, někteří maňásci vypadali zajímavě - třeba jeden, který měl místo hlavy mrkev. Pak jsme si sedli do nedaleké restaurace, někteří se osvěžili nápoji a někdo si naopak dal něco na zub. Já si objednala Tyrolskou panini a byla opravdu dobrá. Nikdy jsem to nejedla a kdybych měla možnost, neváhala bych si ji dát znovu. 
Z restaurace následoval tradiční přesun do Dobré čajovny, kde jsme strávili zbytek srazu klábosením o všem možném. Blíže jsem si popovídala s Kameko - je to opravdu milá slečna ^__^ Pak jsem si začala povídat i s Etsu, Mitsu a Aimi. Vážně mi tam se všemi bylo moc dobře a po dlouhé době jsem se skvěle bavila. 
Bohužel jsem zjistila, že na někoho působím, že ho třeba nemám ráda. Takto to opravdu není. Pokud by se se mnou chtěl někdo seznámit, ať mě klidně osloví ^__^. Jsem hodně stydlivá a sama se jen tak s někým bavit nezačnu. Bojím se, že bych se třebas vnucovala nebo otravovala. Vím, že bych někoho měla oslovit sama, když se chci přátelit, ale bohužel se vážně stydím. Pak se v důsledku toho dějí nedorozumění a já jsem teď šťastná, že ačkoliv si nejmenovaná slečna (teď už pro mě kamarádka ^__^) myslela, že ji nemám ráda, mě oslovila, začali jsme se bavit a tím se toto nedorozumění vyřešilo ^__^
_______________________________________________________________________
A teď další post. Dám to do jednoho když už mám fotky :3
Téměř šest hodin práce mi dala tato nádherná novinová sukýnka. Musím si ji pochválit!(vím, že samochvála smrdí, ale mám z ní radost ^__^) Koupila jsem 2,5m látky, šíře 140cm a nezbylo mi nic. Jen hodinu mi trvala sukně jako taková a zbylých téměř 5hodin jsem dělala kanýr. Je ho tam opravdu hodně. Ani nevím kolik metrů, ale víc než 5m určitě! Nakonec byl kanýr olemován prýmkem a na páseček našita roztomilá bílá krajka. Opravdu jsem s ní moc spokojená. Má objem i s malou spodničkou.







10 komentářů:

  1. (Výkřik do neznáma: No jasně, a se mnou jsi se vůbec nepovídala!! :DD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tebe zmiňovat nemusím :3 S tebou si povídám pořád XD jsi kamarádka. To byla zmínka o lidech se kterými jsem se začala bavit nově :D

      Vymazat
    2. Tak to jó! :D
      Ta novinová sukýnka je opravdu krásná :) Ale jsem strašně ráda, že jsi si ji na sebe nevzala, jelikož ta modrá se hodila mnojem víc :) navíc to nehorázně slušelo ^^

      Vymazat
    3. novinová mi ani moc nepřijde gothic :D Děkuju ^__^

      Vymazat
    4. Ale říkala jsi, že jsis ji chtěla vzít na sebe, ne? :D (mně taky moc ne ^^ :D)

      Vymazat
    5. Chtěla :D protože je hezká XD

      Vymazat
  2. Awww moc pěkná srazová fotka :)) Vypadá to jako byste všechny měly "období temna" až na Anasis :D Tak nějak jsem to vypozorovala i jinde, že se hodně lolit obléká teď do černé a přitom je venku tak krásně. Černá by se měla nosit v zimě :D Tu tvou modrou sukni zbožňuji btw. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :3 Anasis nechtěla v tak pěkný den jít v černé :D ale nikdo jí to nevyčítal. Moc jí to slušelo. To s tím obdobím temna - průvodčí ve vlaku se nás ptal, jestli není nějaký ples upírů :D

      Vymazat
  3. Anasis si měla na té fotce stoupnout doprostřed,vypadali bychom jak její temní bodyguardi :D Také se mi s tebou dobře povídalo ^_^ mimochodem, tenhle odstín modré ti strašně sluší :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo XD Lady Anasis a její temná legie XD S tou modrou mi to říká víc lidí, děkuji ti ^__^

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥