čtvrtek 29. srpna 2013

19) Yuki's diary - RHS box opening, nová DDR

Tento článek bude zvláštní, jiný než ostatní. Bude hned o 3 věcech. 1. dloouhé zamyšlení, které tady radši ani nebudu psát celé. 2. domů dorazily RHS a 3. pár dní před RHS dorazila i nová dokonalá DDR.
Po cca 10 dnech mi konečně domů dorazily mé vysněné bílé RHS značky MONTREAL. Musím poděkovat Pet (Pierrette), bez které by jsem je neměla. Je to velmi milá slečna. RHSky mi objednala a hezky mě o všem informovala. 

Než začnu s kratičkým článkem o RHS, něco mi vrtá v hlavě. Na asku (všichni určitě znáte tu zvláštní věc XD) mi někdo napsal, že od doby co se mi líbí lolita jsem se změnila. Podle smajlíku jsem usoudila, že si daná osoba myslí k horšímu... Bylo mi to a stále je celkem líto. Mě to ani tak nepřijde, že by to bylo kvůli lolitě. Ano, nosím sweet(styl který nenávidím), růžovou, ale to jen proto, že když jsem ji jednou měla, mi někdo řekl, že jsem roztomilá. Začala jsem nosit sweet abych se svému příteli zdála roztomilá. Celkem zvláštní. Upřímně mám radši gothic. V čem bych se mohla změnit... no možná působím sebevědomě, někdy až nafoukaně (ani se mi to nelíbí), protože za tou Yuki, kterou někteří vidí jako namyšlenou husu (nevím, jestli mě tak někdo vidí :D doufám, že ne) se skrývá děvče bez kousku sebedůvěry. Trochu sebevědomí mám jen díky mému příteli a dvěma slečnám, které jsem poznala v 6. třídě, vlastně v prvním ročníku víceletého gymnázia. Ony mi dodaly sebedůvěru a odvahu. Podle nich jsem se změnila k lepšímu, protože už nejsem ta ustrašená Verča. Bez nich bych se dál stranila ostatních a jen čekala, až si mě někdo sám všimne a bude se se mnou kamarádit. I když někdy to na mě přijde zas a zase jen koukám jestli si mě někdo nevšimne, abych se nevtírala (viz má současná třída na střední)...

Teď konečně k té veselejší věci! Moje RHS procestovali svět. Letěli dokonce letadlem, takže jsou o několik
levelů v cestování výš, než já XD. Přiletěli z Honkongu v číně. Na krabici s sebou přivezli pět nádherných ptačích známek z číny a dvě nálepky "airmail". Z těch nálepek jsem byla unešená, protože to je můj první balíček z ciziny. Ještě větší radost mám z toho, že jsem si na botičky sama poctivě vydělala :3. Hned druhý den jsem je ozkoušela při cestě do města. Chodí se v nich velmi dobře. Platforma vypadá vražedně, ale přitom chození v nich není nijak náročné. Pozor dávejte jen na malé kluzké šišky ze stromů :D na jedné se mi podařilo hezky smeknout. Zkoušela jsem v RHSkách i běhat a je to snazší, než s normálními botami. Jakoby vás to při dopadu na zem nadnáší nebo jak to popsat. Je to prostě zvláštní pocit. 
Teď mi leží na poličce v mém pokoji vedle ostatních lolitích bot. 
Hihihi nádherný balíček se spoustou známek
hmm copak tu máme? Čápa, ledňáčka a ty dva nevím :D
ale jsou mi povědomí...
Přicestovali z daleka!
A takhle v té krabici čekaly na vysvobození

_________________________________________________________________________________
Na aukru nějaký "blázen" prodával novou DDR extreme dance pad (hodně kvalitní ddr) za 399,- včetně poštovného. Původní cena této podložky je od nějakých 950,- nejlevnější do 1700,- za tu nejdražší. Neváhala jsem a hned do aukce přihodila. Naštěstí se nikdo kromě mě do aukce nepřidal a tak byla za tuto pohádkovou cenu moje. Od kamaráda (spíše švagra XD - v naší imaginární rodině... to nepochopíte :D ) jsem si na exterňáku přinesla domů 20GB písniček. Hraji v programu Everstep, žádná Stepmania ani nic podobného. Zůstávám věrná klasice, jež máme v domě dětí (několikrát do roka tam pořádáme anime akce). Vydržela jsem na ní poskakovat 3 dny, zlepšila jsem se o 2 úrovně a pak si přišel stěžovat soused! Byla jsem u babičky a pod ní bydlí jeden nepříjemný chlap. Kvůli němu jsem na DDR nesměla ani sáhnout...
Dneska jsem si ji přestěhovala domů a moje máma se diví, jak mu to mohlo vadit. Že to mé hopkání ani není téměř slyšet. Takže to vypadá, že doma mám Everstep povolený....

Zanedlouho mi snad ze zahraničí přijde dalších pár věcí. Plánuji si od Porcelain doll objednat tyto boty a z AnnaHouse koupit tuto nádhernou halenku...

4 komentáře:

  1. Gratuluji ti ke všem novým věcem, především k DDR! :3

    OdpovědětVymazat
  2. Whoah, nosit styl, který nemáš ráda ? o.o Myslím, že člověk by se měl líbit především sobě a hlavně - měl by se cítit vždy co nejlíp. Ale je to samozřejmě tvá věc, jen mě to zarazilo o.o .
    Že tě změnila lolita? Každý se mění,(horšímu a lepšímu podle mě neexistuje, jde jen o úhel pohledu =) ) ale někdo se s tím holt nedokáže smířit. A co se lolita změny týče tak myslím, že vzít si na sebe opakovaně něco jakkoli extravagantního lehce změní každého člověka =D (já se cítím jistější sama sebou =) ) ale nějáké extra změny? Němyslím si. Člověka spíše mení okolí, komunita - lidé. A to už záleží na jednotlivci =) Oh bože to jsou zase kecy =.=

    A běhání v RHS mě rozesmálo =D A halenka je skvělá a tea party shoes bych taky brala :3 Dají se nosit i mimo lolitu - což je pro mě supr ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve sweet se cítím dobře, protože mám dobrý pocit z toho, že se v ní Kamimu líbím. Jestli máš rhs, tak to běhání musíš zkusit :D vážně je to žůžo. S botami od PD s tebou souhlasím. Jeden z důvodů, proč je chci ^__^

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥