čtvrtek 8. srpna 2013

17) Yuki's diary - Růžičková sukýnka

Už od rána jsem na nohou a na odpočinek nebyl téměř čas. Dát na sukni poloelastický pas nebyla dobrá volba a tak jsem to změnila na zip a knoflík. Vypadá lépe než předtím. Poté, co jsem ji dodělala, jsem se pustila do druhé sukně. Konečně - z té růžičkové látky z Kamenice. Jenže v pět hodin mě čekala generálka nočních prohlídek na zámku a tak začal ten kolotoč, kdy se člověk ani na chvilku nezastaví.
Detail na knoflíček u hnědé sukně


Sukýnku jsem došila jen tak tak. Nestihla jsem se najíst, pila jsem minimálně a ruce se mi klepaly únavou.
Chtěla jsem ještě dojít na poštu zaplatit své RHS, ale už jsem to nestihla. Tak zítra no...
Tato má nová kráska má zapínání na zip. Dokonce ji přetáhnu přes svou kombain prdel, co má obvod přes 90cm, takže přes hlavu se přetáhne jedna báseň. Speciálně pro tuto sukénku jsem vybrala i hezoučký knoflíček a starorůžovou kraječku. Je k ní i malá mašlička do vlasů a velká odnímatelná mašle. Můžete si ji připnout na sukni, halenku a nebo dát na čelenku. Jak jen chcete.
Teď druhá část tohoto náročného dne - běžela jsem na autobus a jela na zámek. Cestou jsem si ještě v bille koupila povidlový koláč. Bohužel jsem se do něj nestihla ani zakousnout. Začala zkouška v kostýmech na noční prohlídky. Dnes to bylo obzvlášť zajímavé. Byla u toho paní ředitelka a zástupce ředitelky. V jedné části jako služebná chodím na nádvoří. Je
nás tam v celku dost a všichni chodíme s lucernami. No prostě zmatek na nádvoří. Vyfasovala jsem jedinou veelikánskou lucernu, těžkou jak nevím co a s ní jsem tam cupitala sem a tam. No, celkem dost mě boleli ruce a musela jsem si tu lucernu přendavat skoro každé 2 minuty. Pak přišla na řadu část, kdy jsou lidé v zámku a má se z nádvoří ozvat výbuch. Okna se mají rozletět od sebe - z venčí do toho bouchnou kluci. My, služebné, jsme čekali, až se ozve výbuch a přijde naše scéna. Výbuch se ozval a s ním i zvuk roztříštěného skla. Řekla jsem - " Jéé Miloš to vytůnil. Ale zní to realisticky. Jako by se tam vážně něco rozbilo!" Chvilku po tom přiběhl zástupce ředitelky, pan Šuman, celý potrhaný smíchy - "My jsme vysklili okna hahahahaha!!" Ano, jedno okno se otevřelo malinko jinak a sklo vyletělo ven. Jsem zvědavá, jestli se to do zítra opraví. 
Teď zpět k sukýnkám. Obě - hnědá i růžová jsou na prodej 

Růžová má míry
pas 68cm
délka 55cm













Hnědá

pas 67cm
délka 53cm

2 komentáře:

  1. Obě vypadají moc pěkně ale o trošku více asi fandím té hnědé :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to fandíš moc dobře :D té se ráda zbavím. Chci si tu růžovou nechat

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥