pondělí 27. května 2013

Tvořivé dny pokračují...

Nestyďte se a sdělte mi do komentářů svůj názor. Budu moc ráda :)


Má tvořivost nezná mezí. Chtěla jsem zkusit něco jiného. Něco, co jsem ještě nezkoušela. Pokusila jsem se vytvořit sametku s "řetízkovým komplexem". Původně měl být přímo posetý klíčky, ale byly drahé a tak jsem koupila jen dva. (nezbylo by mi pak na jídlo :DD a jíst se musí) Spolu se sametkou, prýmkem a ostatními
bižuterními komponenty mě materiál vyšel zhruba na 70kč.


 Poté doma začal můj boj s rozevíráním "koleček?", nevím jak se těm kroužkům na spojování říká. Prsty jsem měla otlačené, rozbodané od konců těch kroužků. Až pak mě napadlo, že si můžu vzít z nářadí kleštičky. No jo, natěšenost zatlačuje logické uvažování. Důležité je, že se to povedlo a z výsledků jsem spokojená.
Protože jsem koupila i komponenty na pecičkové náušnice, vyrobila jsem si červené růžičky a pár maličkostí z fima. Už se v tom modelování lepším, doufám... Ségra říkala, že ano. V budoucnu toho fima musím pořídit více barevných variací, aby jsem mohla tvořit samé sladké doplňky - sušenky, dortíčky atd... Samozřejmě budu vyrábět i nesladké a nejspíš i gothic doplňky. Přeci jen mám ten temnější styl raději.


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥