středa 29. května 2013

8) Yuki's diary - Pokrok v šití

Už od včerejšího večera pracuji na sukni z modré bavlny(přesněji královská modrá myslím). Metr byl za 120kč a opravdu mě tak moc zaujala, že jsem jí dala přednost a
bílé šaty asi šít nebudu vůbec. Moc se mi do toho nechce. Zkazila bych to a byla by to pak škoda látky a peněz. Výjimečně jsem zkusila na sukni jiný střih. Normálně ji dělám kolovou (vystřihnu kolo, prostě geometrie), ale teď jsem ji udělala ze čtverců. Na první pokus je pěkná a dobře také dopadl i potisk, který jsem také zkoušela poprvé. Použila jsem zažehlovací barvu na textil, tužku, předlohu a karton na podložení, aby se mi barva nepropila skrz. Šití mi trvalo cca 3-4 hodiny a kreslení asi hodinu. Nemohla jsem se dočkat a sušila jsem moji kamej teplým vzduchem z fénu. Fungovalo to. Mé veledílo bylo suché a já ho mohla přežehlit. Nyní mám sukýnku hotovou a jediné co na ni zbývá je černá krajka nad kanýrem a jako doplněk totebag ve stejné barvě. Jen přemýšlím, co tam nakreslím?
Dnes byl článek stručnější, abych mohla jít šít totebag. Zítra určitě přidám víc fotek a těšit se můžete i na fotku hotové okrajkované sukně. Schválně, pro jaký potisk se rozhodnu na tu tašku.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥