středa 10. dubna 2013

Some new accessories


After very long winter was rainy but warm day today. In the morning I had a bad mood. In the afternoon was my mood better so I wanted to make something with my powerful glue gun. At first I made black gothic mini bow woth little rose and the second thing is cute white lace bow ring. Maybe in the future I'll utilize these accessories. For example - a lace ring I want use for my next loli outfit. Today I designed a new white and red one piece dress. I'm excited when I will start with sewing them.

Po velmi dlouhé zimě byl dnes deštivý, ale celkem teplý den. Už ráno jsem měla špatnou náladu. Odpoledne byla o něco lepší, takže jsem chtěla něco tvořit s mojí málo používanou avšak mocnou lepící pistolí. Nejprve se v mé maličké hlavičce zrodil nápad na malou gothic černou mašličku do vlasů. Když jsem minule pekla své fimo výrobky, zbyla mi tam nevyužitá černá růžička, která už našla své místo na mé nové mašličce. Připevňuje se do vlasů pinetkou. Druhý můj dnešní výrobek je prstýnek s bílou kraječkovou mašličkou. Jak nejlépe využít centimetrové zbytky krajky než na miniaturní mašličky že? Snad někdy v budoucnu mé doplňky využiju. S tím prstýnkem už mám své plány. Hodlám ho využít k mým budoucím červeno bílým OP šatům, které jsem si dnes navrhla. Těším se, až na nich začnu pracovat. Už jsem dlouho nic většího nešila.











1 komentář:

  1. D.O.K.O.N.A.L.É! Já chci taky umět dělat takové mašličky a doplňky! Měla bys pořádat kurzy, Yukirin! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥