neděle 28. dubna 2013

A lot of accessories




Today was very creative. I had an idea - minihat ring. It's lovely idea I mean. So i tried to make it. I made a rose ring too and I repaired a cameo ring. Because in my carton box still was some red fabric, I made a red and white headdress. 
On friday I went out dressed in outfit inspired lolita - red dress, under dress I have
white shirt, mini bow in hair, strawberries knee socks and my lovely red and white lolita shoes. I had some photographs but a memory card in my camera not work. All my photographs was deleted. I am upset about it, because this photographs was cute. Sometime I will take this outfit again.

Dnešek byl tvořivým dnem. Dostala jsem nápad vytvořit ještě menší minihat na prstýnek. Byla to celkem piplačka, ale z výsledku jsem spokojená. Aby jsem nevytvořila jen tuto maličkost, mým dalším doplňkem byl červený prstýnek s růží z fima a také jsem opravila můj prstýnek s kamejí. V mé krabici s látkami mi stále zůstalo trochu červené, ze které jsem ušila červeno - bílý headdress. 
V pátek jsem vyšla do ulic v outfitu inspirovaném lolitou - červené šaty áčkového
střihu, ovšem na lolitu malý  spodní obvod a bez spodničky(ani by se pod ně nevešla), pod šaty jsem měla bílou košili, dále jahůdkové bílé podkolenky, mašličku na čelence ve vlasech a nakonec mé rozkošné bílo červené lolita botičky. Vypadalo to vážně rozkošně. Udělala jsem pár fotek, že se s tím pak pochlubím na svém webu, ale paměťová karta se opět rozhodla stávkovat a když jsem se dnes koukala do foťáku, všechny fotky se smazali. Sestra už objednala paměťovku novou, takže příště, až si něco podobného vezmu znovu, už by se nic mazat nemělo. Ten můj
jahůdkový outfit si na sebe musím někdy vzít znovu. Je mi líto ho použít jen jednou.



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥