úterý 16. dubna 2013

13)Lolita diary - Naprosté fiasko


Výjimečně nepíšu článek i v Angličtině, protože jsem unavená a čeština je dle mého nádherná a plná krásných slovíček.
Dnes, v den mých 17. narozenin, se vš
e pokazilo, jak jen to šlo. Začalo to už ráno. Sestra mi vynadala, že jsem jí sebrala kalhoty, následovala písemka ze Somatologie z pohlavních orgánů muže, kde jsem nebyla schopna vysvětlit několik důležitých pojmů kvůli..no řekněme stydlivosti to napsat, rodiče mi odjeli pryč, takže krom školy a orchestru jsem dnes byla celý den takřka sama. Aby jsem si udělala radost, koupila
jsem si červenou látku, zip a stuhu a chtěla jsem si ušít mnou navržené šaty. Trvalo mi to dlouho a až když jsem našila zip, mi došlo, že bez střihu prostě šaty neušiju. Byla jsem smutná a naštvaná. Dala jsem za látku 299,-. To není zrovna málo peněz. Můj pokus o to, udělat si radost tedy nevyšel a v pokoji mi zůstal pěkný bordel. Vše jsem dodělala až teď - kolem desáté večer. Bylo mi líto tu látku jen tak vyhodit, takže jsem z šatů udělala sukni. Esteticky je obyčejná a zip je teda našitý příšerně až se za to stydím. Když si k sukni vezmu korzet, vypadá celkem hezky, ale jsem náročná. Nemám z mé dnešní práce a celkově dneška radost. Na začátku se všechno tak hezky dařilo a já to musela pokazit. No snad někdy ty šaty ušiju, ale nebudu to zkoušet, dokud neseženu střih. Přikládám i pár fotek. Z té druhé mám největší radost. Je hezky ostrá a věci jsem na ní i celkem hezky poskládala.






A takto vypadá konečný výsledek





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! ♥ / Thank you for your comment!♥